Gå til innhold

Dette er HTCs nye kameramobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen info om hvor liten/dårlig kamerasensoren er?

Her:

8 MP camera with auto focus, LED flash

BSI sensor, Sensor size 1/3.2"

Dedicated HTC ImageChip

F2.0 aperture and 28 mm lens

Smart Flash: Five levels of flash automatically set by distance to subject

Front Camera: 1.6 MP with BSI sensor

720p video recording

Gallery with Video Highlights and HTC Share

Continuous shooting and VideoPic

Slow motion video recording with variable speed playback

http://www.htc.com/www/smartphones/htc-desire-500/#specs

 

 

 

Haha, Ser ut som en mobil lader til bil :D

Det er akkurat det det er, ja.

Lenke til kommentar

Grei telefon til prisen sikkert, men syns HTC skal begynne å slutte meldingen av Desire navnet. Har selv den første Desire som telefon nr. 2 i dag, og det er rett og slett en av de beste telefonene jeg noen gang har hatt. Greit at den er blitt kraftig forbikjørt, men i 2010 når den kom var den jo kongen på haugen.

 

Nå forbinder jeg Desire navnet til billige telefoner, som sverter ryktet til hvor gode HTC en gang var.

 

Det de heller bør gjøre, hvis det ikke alt er for seint, er å lage en skikkelig monster telefon med Desire navnet. Virkelig satse mye på et en gang kjent navn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...

Nå forbinder jeg Desire navnet til billige telefoner, som sverter ryktet til hvor gode HTC en gang var.

 

Det de heller bør gjøre, hvis det ikke alt er for seint, er å lage en skikkelig monster telefon med Desire navnet. Virkelig satse mye på et en gang kjent navn :)

Jeg tror det er for sent. Det er mye mulig HTC hadde hatt en bedre markedsposisjon i dag hvis de hadde etablert Desire som merkevare etter suksessen med originale Desire/DHD. Isteden rotet de med en bråte modellnavn, og, for meg, uforståelig like modeller. hva var poenget med f.eks å både ha wildfire (s), Aria og explorer.

De prøver vel nå å etablere One som merkevare, men har neppe det momentet de hadde rett etter Desire/DHD.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

 

Jeg tror det er for sent. Det er mye mulig HTC hadde hatt en bedre markedsposisjon i dag hvis de hadde etablert Desire som merkevare etter suksessen med originale Desire/DHD. Isteden rotet de med en bråte modellnavn, og, for meg, uforståelig like modeller. hva var poenget med f.eks å både ha wildfire (s), Aria og explorer.

De prøver vel nå å etablere One som merkevare, men har neppe det momentet de hadde rett etter Desire/DHD.

det er litt synd egentlig, for de lager gode telefoner, men det er bare det at Samsung vant markedsandeler med Galaxy S 2(S1 var vel ikke noen stor suksess?) og forsatte med det kjente navnet med S3 og S4.

Folk er vanedyr, og da er det enklere å velge '' oppfølgeren'' til den telefonen man har fra før.

Lenke til kommentar

Jeg liker designet! Ikke alle ønsker store mobiler, så kjekt med noen flere valg under fem tommer.

 

Pluss for CPU, RAM og kamera.

 

Minus for skjermoppløsning, medfølgende lagringsplass (blir lite plass til apper) og "lave" hastigheter for 3G.

 

Ang. Desire-navnet, er jeg helt enig at HTC burde bygget videre på det. De siste årene er navnet brukt opp på middelmådige produkter. De hadde også for mange modeller en periode (som en annen nevnte).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...