Gå til innhold

Nye Firefox lar deg dele direkte fra nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alt må jo være så simpelt nå men for 7 år siden skulle jo alt ha mest detalier

 

De som fant på det, har lite peiling på menneskehjernen. Det som er enklest oppfattes mye raskere, og dermed profit. :)

Lenke til kommentar

Meget hendig integrasjon mot sosiale medier. Ikke at jeg deler så fryktelig mye av alt det suspekte jeg ser på dagen lang, men for oss retards med 50 faner er det umulig å se om det skjer noe på facebook uten å endre til den fanen - en slik verktøylinje er da meget praktisk. Gleder meg til det kommer til den rette nettleseren... :) Mulig noe slikt allerede finnes i chromestore dog..

Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg er at når jeg nå bruker "home" og "end" knappen, så istedenfor å hoppe til "The end", så scroller siden fort ned på en måte, kanskje mulig å ordne i "about:config", men ser liksom ikke problemet med å la det være slik det var, dette gjelder på flere maskiner med annet OS, ikke bare min maskin.

Bruker "home" og "end" en god del igjennom dagen, så ja, det er irriterende, det blir jo også litt treigere å komme seg til bunnen av en side, snakker ikke akkurat om flere minutter, men uansett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg er at når jeg nå bruker "home" og "end" knappen, så istedenfor å hoppe til "The end", så scroller siden fort ned på en måte, kanskje mulig å ordne i "about:config", men ser liksom ikke problemet med å la det være slik det var, dette gjelder på flere maskiner med annet OS, ikke bare min maskin.Bruker "home" og "end" en god del igjennom dagen, så ja, det er irriterende, det blir jo også litt treigere å komme seg til bunnen av en side, snakker ikke akkurat om flere minutter, men uansett.

 

Hos meg fungerer Home og End akkurat som de pleier å gjøre, dog jeg bruker Pale Moon 20, så det kan være forklaringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...