Gå til innhold

Ny start for Police Quest-skaperens neste prosjekt (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker godt disse spillene. Fantastisk underholdning. Men jeg likte alltid SWAT serien mye bedre. Synd egentlig. Håper på et nytt SWAT spill som kunne vært mye mer up-to-date enn de siste som kom ut.

Enig, hender fortsatt at jeg tar fra swat4 fra tid til annen. Drømmer fortsatt om et SWAT5 men det er vel bare en drøm.

Lenke til kommentar

Hadde likt et spill som utelukkende lot meg spille som en vanlig betjent. Enda bedre hadde vært om en kunne hatt en annen spiller som partner i co-op.

 

Dette med at en skal støtt ha progress opp mot detektiv-roller er litt forutsigbart.

Helt enig, har drømt om en skikkelig god politi simulator. Inkludert de kjedelige oppgavene.

Lenke til kommentar

Ja, man kunne hatt en stor simulert by, i åpen sandkasse stil med tanke på design, og rett og slett latt spillerne jobbe i forskjellige politidistrikter (Precincts) i denne store fiktive byen.

 

Hvor tøft hadde det ikke vært om man kunne hatt flere spillere involvert på samme server, så når man ønsker støtte i en situasjon så kanskje får hjelp av andre spillere.

 

Dette prosjektet virker litt uinspirert og videoen de viser frem var ikke spesielt fengende.

 

Jeg tror et mer ambisiøst spill kunne appelert til folk av typen som som tåler å se "Cops" osv. (gått snart 25 sesonger). :)

Lenke til kommentar

Tatt i betraktning alle de politireality seriene som går på tv for tiden, synes jeg det er rart interessen ikke er større ?

Gammel nok, men aldri spillt Police Quest. Men har alltid ønsket meg en ekte 3D politisimulator. Swat serien likte jeg også veldig godt, og håper det kommer flere. LA Noire var greit, men skulle ønske noe liknende i moderne tid. Dirty Harry spillet virket lovende, men ble kansellert. Police Force 2 vurderer jeg å prøve, men er litt skeptisk. Noen andre politi-spill fans, som har prøvet det ? Overfører noen kroner, og håper Precinct blir en realitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...