Gå til innhold

Assassin's Creed-eposet har en slutt (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si at jeg ikke var så utrolig begeistret for Assassin's Creed IV når det ble annonsert. Spesielt etter den grufulle skuffelsen som var Assassin's Creed III. Etter så mye hype Ubisoft bygget opp før lansering så virket det som om dem hadde med verdens beste spill å gjøre, men ei. Det var så alt for lite engasjerende.

 

Jeg husker godt under fjorårets E3 når de viste en CGI trailer av Connor mot rødjakkene på slagmarken hvor han da bykset inn i alt kaoset med øks og kniv som om det var ingenting. Jeg forventet lignende kamper i selve spillet, men når jeg endelig kom til slaget ved Bunker Hill så begynte skuffelsen. Etter å ha sett den fantastiske traileren for så å spille et oppdrag hvor det eneste man skal gjøre er å løpe fra stein til stein for å unngå å bli skutt. Nedtur.

 

Jeg har ikke langt nær like mye hype på denne oppfølgeren som jeg hadde med den forrige. Selv om det jeg har sett så langt virker utrolig bra. Jeg håper bare inderlig de ikke skuffer atter en gang, siden Assassin's Creed serien har et fantastisk konsept. Kom igjen Ubisoft. Dette klarer dere!

 

 

Lenke til kommentar

Nåja, klart skribentene kan ha laget en skisse av hvordan det siste spillet vil utarte seg. Men det er nok fortsatt ganske løst.

 

Dersom salgstallene holder seg gode så tilpasser de stadig vekk historien for å kunne gi ut flere spill. Ellers spillte jeg også AC IV og fant det ganske skuffende. Neste pirat spillet ser jo ut som om det kan bli noe morro da, så håper UBI greier å levere bedre denne gang.

Lenke til kommentar

Hvor sentralt er egentlig plotet i denne serien, og i hvilken grad må man ha spilt alle sammen for å få noe ut av det? Ramlet av halvveis gjennom nummer to, fikk det tredje med skjermkortet (men har ikke prøvd det), og lurer litt på nummer fire, siden det ser moro ut med båter. Skjønner jeg intet om jeg lar Revelations og Brotherhood ligge urørt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...