Gå til innhold

Nå er YouTubes nerde-uke i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlighet for en elendig ting det var.
Er det noe poeng bak kommentaren din, eller følte du bare for å informere meg om at du ikke likte en serie jeg i utgangspunktet ikke anbefalte spesifikt til deg?

 

Kanskje han bare sa sin egen mening om det? Er jo ikke noe galt med det... Jeg selv ser meg helt enig med det han sa.

Lenke til kommentar
Herlighet for en elendig ting det var.
Er det noe poeng bak kommentaren din, eller følte du bare for å informere meg om at du ikke likte en serie jeg i utgangspunktet ikke anbefalte spesifikt til deg?

 

Hvem anbefalte du det for da? Sånn som jeg ser det anbefalte du det til hvem enn som leste kommentaren din og følte at det var noe verdt å se der. Han gikk og så på videoen, noe som betyr at han var i målgruppen din. Deretter kom han med tilbakemelding som den gode kritiske personen han er. Er forøvrig helt enig med Ifrit777.

Lenke til kommentar

Hvem anbefalte du det for da? Sånn som jeg ser det anbefalte du det til hvem enn som leste kommentaren din og følte at det var noe verdt å se der. Han gikk og så på videoen, noe som betyr at han var i målgruppen din. Deretter kom han med tilbakemelding som den gode kritiske personen han er. Er forøvrig helt enig med Ifrit777.

Youtubes Geek Week

Jeg sier at en serie kalt Video Game High School passer bra inn i nerdeuken til Youtube. De fleste kan fort være enige i at dataspill går under nerdete, og en skole som har spill som fag vil jeg da påstå er nerdete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...