Gå til innhold

Grønt lys: Komplett får kjøpe stor svensk nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Komplett burde åpne slike butikker i Norge, da vi kan få mulighet til å se på ting IRL før vi kjøper ting. Riktignok kan du jo se på Unboxings og lignende, men beste er jo å se tingene selv.

 

Og så, Komplett burde utvide hvor mange produsenter de har innen datautstyr. Eneste jeg savner er egentlig Be Quiet, men hadde vært kjekt med større utvalg. Såvidt jeg har hørt, er Be Quiet et relativt populært merke i Sverige, kanskje oppkjøpet av Webhallen kan medføre noen nye ting på lageret?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes Komplett burde åpne slike butikker i Norge, da vi kan få mulighet til å se på ting IRL før vi kjøper ting. Riktignok kan du jo se på Unboxings og lignende, men beste er jo å se tingene selv. Og så, Komplett burde utvide hvor mange produsenter de har innen datautstyr. Eneste jeg savner er egentlig Be Quiet, men hadde vært kjekt med større utvalg. Såvidt jeg har hørt, er Be Quiet et relativt populært merke i Sverige, kanskje oppkjøpet av Webhallen kan medføre noen nye ting på lageret?

 

Komplett har én butikk i Oslo sentrum. Mulig at de kommer til å åpne flere.

Lenke til kommentar

Jeg synes Komplett burde åpne slike butikker i Norge, da vi kan få mulighet til å se på ting IRL før vi kjøper ting. Riktignok kan du jo se på Unboxings og lignende, men beste er jo å se tingene selv.

 

De har allerede åpnet et sted du kan se på varene før bestilling i oslo.

Lenke til kommentar

Forsøk 2? ifra komplett på å komme seg inn på det svenske markedet.

De klarte ikke å spise av Dustin og webhallen sine andeler sist de prøvde, så nå tar de snarveien med oppkjøp.

Godt det var webhallen de kjøpte, da dustin er en av de få skikkelige konkurrentene komplett har i Norge.

 

Skal bli interessant å se om de bytter navn på webhallen til komplett, eller bare beholder den som den er i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kanskje for mye forlangt men jeg skulle ønske at man fikk flere hentepunkter her i landet

Det er noe man savner når man bor her nord

 

De har jo hentepunkter på nær sagt hvert gatehjørne da, via et hundretall postkontor, ca 1300 post-i-butikk og over 1000 mypack utleveringssteder. Er du ikke fornøyd med det kan til og med ditt eget hjem bli hentepunkt, aka. hjemlevering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er litt synd, et marked har godt av konkuanse, og skulle Dustin bukke under også, så har vi et problem som kunder. Nå presses prisene betraktelig ned grunnet Dustin, Pixmania, Deal ++. Desto fler om samme kunde, jo bedre får kunden det, enkelte her inne skjønner ikke det.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har jo hentepunkter på nær sagt hvert gatehjørne da, via et hundretall postkontor, ca 1300 post-i-butikk og over 1000 mypack utleveringssteder. Er du ikke fornøyd med det kan til og med ditt eget hjem bli hentepunkt, aka. hjemlevering.

 

Hentepunkt og postkontor er helt forskjellige ting ( som epler og pærer, selv om begge er frukt )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...