Gå til innhold

Samsung vil kuppe Apples høst-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror neppe det er de samme som kjøper Note 3 som iPhone. Det er som å kjøpe et småbruk når man egentlig trenger et vanlig hus.Jeg venter hvertfall på iPhone 5S og kunne ikke tenkt meg å hatt en sånn koloss i lommen. Da koser neg meg heller med iPad mini! :)

Å kjøpe iPhone er vel som å kjøpe en pent møblert hybel ift Note 3. Men det er jo klart at du ville bodd i hybel om Jobs sa at det var tingen. Hus er for stort. For da kan du ikke se hele hybelen fra en plass . Ikke sant?

iPhone er egentlig for stor uansett. 3, 5" var det ideelle. Det er tross alt 2013 og vi bruker telefonen til akkurat det samme som i 2009 da iPhone kom. Ingenting har endret seg med tanke på hva vi bruker en mobil til lenger. Derfor skal vi heller ikke akseptere at de latterlige mobil produsentene skal selge noe som er større og mer "hensiktsmessig".

Kos deg med din neste telefon. Det blir nok en 5s. Og jeg VET du blir fornøyd! :-)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Å kjøpe iPhone er vel som å kjøpe en pent møblert hybel ift Note 3. Men det er jo klart at du ville bodd i hybel om Jobs sa at det var tingen. Hus er for stort. For da kan du ikke se hele hybelen fra en plass . Ikke sant?

Villa, hybel, rekkehus, leilighet, bondegård, slott, bøttekott...whatever...folk må da kunne velge det som passer dem ut fra egne forutsetninger og behov. En pent møblert hybel er for øvrig nettopp det svært mange unge og flinke mennesker er på jakt etter i disse tider, like før studiestart. ;)

 

 

iPhone er egentlig for stor uansett. 3, 5" var det ideelle. Det er tross alt 2013 og vi bruker telefonen til akkurat det samme som i 2009 da iPhone kom. Ingenting har endret seg med tanke på hva vi bruker en mobil til lenger. Derfor skal vi heller ikke akseptere at de latterlige mobil produsentene skal selge noe som er større og mer "hensiktsmessig".

Kos deg med din neste telefon. Det blir nok en 5s. Og jeg VET du blir fornøyd! :-)

For min del bruker jeg for det meste telefonen til akkurat det samme som i 2009, ja, og det har ikke skjedd noen revolusjon i mobilmarkedet siden den gang. At det har kommet telefoner med større skjermer er jo fint for dem som liker det, men jeg foretrekker et mer lommevennlig format.

 

(Ikke at jeg mistenker deg for å være spesielt opptatt av fakta, man nevner likevel at iPhone kom på markedet i 2007)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
For min del bruker jeg for det meste telefonen til akkurat det samme som i 2009

 

Og her har vi beviset på hvorfor Apple henger så mye igjen etter de andre produsentene og taper terreng så det suser etter nå i dag, nemlig fordi Apple kun går etter hva de eksisterende brukerne vil ha og ikke hva markedet i seg selv i sin helhet vil ha. Apple bare kliner på noe nytt bare for å prøve å henge etter de andre produsentene for å virke relevant. De aller fleste iPhone brukerne bruker selv aldri telefonene 30% ut av 100% til hva iPhonene er god for.

Endret av Bowers & Wilkins
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple har alltid vært gode til å favne om sin kjernegruppe, og så lenge de ikke mister det fokuset så vil Apple alltid ha en god bunke trofaste brukere og alltid tjene en god slump med penger så da er jo egentlig allting fint og flott.

 

Hvorfor folk som åpenbart ikke er interessert i Apple sine produkter skal bruke dag ut og dag inn på å kritisere alt Apple gjør grenser til ren idioti. La nå Apple få styre som de vil, og la nå de som ønsker å kjøpe og bruke produktene og tjeneste gjøre det. Hvorfor skal alle på død og liv leke diktatorer og diktere hva folk skal like og bruke til enhver tid?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Apple har alltid vært gode til å favne om sin kjernegruppe, og så lenge de ikke mister det fokuset så vil Apple alltid ha en god bunke trofaste brukere og alltid tjene en god slump med penger så da er jo egentlig allting fint og flott.

 

Hvorfor folk som åpenbart ikke er interessert i Apple sine produkter skal bruke dag ut og dag inn på å kritisere alt Apple gjør grenser til ren idioti. La nå Apple få styre som de vil, og la nå de som ønsker å kjøpe og bruke produktene og tjeneste gjøre det. Hvorfor skal alle på død og liv leke diktatorer og diktere hva folk skal like og bruke til enhver tid?

 

Apple påvirker i dag endel bransjer ganske mye, også for de som ikke har apple-produkter.

 

AtW

Lenke til kommentar
For min del bruker jeg for det meste telefonen til akkurat det samme som i 2009
Og her har vi beviset på hvorfor Apple henger så mye igjen etter de andre produsentene og taper terreng så det suser etter nå i dag, nemlig fordi Apple kun går etter hva de eksisterende brukerne vil ha og ikke hva markedet i seg selv i sin helhet vil ha. Apple bare kliner på noe nytt bare for å prøve å henge etter de andre produsentene for å virke relevant. De aller fleste iPhone brukerne bruker selv aldri telefonene 30% ut av 100% til hva iPhonene er god for.

 

Litt rar påstand i og med at iPhones har desidert størst dataforbruk og pengeforbruker i app store pr mobil enn android-telefoner, noe som må sies å være en indikasjon på om man tar i bruk "smartfunksjoner". Spar deg gjerne dine spydige antakelser og personlige erfaringer.

Endret av Nimrad
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke noe vits å argumentere mot Vindicator, han har gang på gang bevist at han er fullstendig blottet for logikk og lirer av seg det ene og det andre om iOS i ren Android / Samsung fanatiker stil. Er jo derfor han har blitt utestengt her med et par forskjellige brukere tidligere og jeg tror neppe utestengelsen er opphevet, men at han forsøker jeg med ny bruker og later som det ikke er han selv om oppførselen og argumentasjonen er 99,99% identisk og setter enhver Samsung og Android bruker på dette forumet i vanry.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor folk som åpenbart ikke er interessert i Apple sine produkter skal bruke dag ut og dag inn på å kritisere alt Apple gjør grenser til ren idioti.

Jeg er hjertelig enig i dette, men det er samtidig heller ikke mangel på "eplegutter" som synes å ha som sin livsoppgave å henge ut konkurrerende systemer/produsenter. Kanskje det er på tide at denne gjengen også roer seg litt.

Endret av polljen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke noe vits å argumentere mot Vindicator, han har gang på gang bevist at han er fullstendig blottet for logikk og lirer av seg det ene og det andre om iOS i ren Android / Samsung fanatiker stil. Er jo derfor han har blitt utestengt her med et par forskjellige brukere tidligere og jeg tror neppe utestengelsen er opphevet, men at han forsøker jeg med ny bruker og later som det ikke er han selv om oppførselen og argumentasjonen er 99,99% identisk og setter enhver Samsung og Android bruker på dette forumet i vanry.

 

Og på den andre siden har vi jo religiøse epletilhengere som deg og Newton i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Imotsetning til Vindicator og endel andre så velger jeg nå hvertfall å fremheve det som jeg finner positivt med de produktene og løsningene jeg liker og foretrekker fremfor å alltid skulle rakke ned på alle andre produkter og løsninger, og de brukerne som eventuelt måtte prioritere og velge annerledes enn meg selv.

 

Er ikke til å legge skjul på at jeg har gått over fra å være en trofast Windows og Symbian bruker over til å bli en meget fornøyd Apple bruker over de tre siste årene, men samtidig har jeg ikke noebsom helst problem med å respektere andres valg rundt bruk av Windows, Windows Phone eller Android av den grunn. Selv er jeg jo en som aktivt tester ut Windows Phone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det slår aldri feil.

Hver eneste gang en artikkel handler om Samsung, så må eplejævlene blandes inn, og handler det om eplene så må en eller annen sammenligning eller sak om Samsung trekkes inn.

Og forumtråden til artikkelen er selvfølgelig fylt opp med "utviklende Samsung vs råttent eple".

 

Jaja, om ikke annet så er det iallefall morsom lesning,

men man begynner jo å lure på om folk her inne ikke begynner å bli lei av å forsvare mobilkjøpene sine gang på gang.

 

:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...