Gå til innhold

Xperia-mobilene reddet Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare synd de bruker en gammel version av Android. De lovet å oppdatere etter Xperia Z lanseringen, men snart 6mnd seiner ingenting.

 

Jeg kjenner flere som kunne tenkt seg Xperia Z mobiler, men kjøper ikke grunnet dette.

 

Selv har jeg Xperia Tablet Z, og denne også kjører den gammle versionen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Ehh what? Da må du lære deg hvordan du oppdaterer telefonen din. Instillinger, om telefonen, programvareoppdatering.

 

Jeg fikk 4.2.2 for 1 måneder siden eller noe. Bare ramlet inn automatisk. Og seriøst, hvis de ikke ønsker å kjøpe Xperia Z fordi den hadde 4.1 istedenfor 4.2 er de bare teite.

 

Det var såpass lite forskjeller som gjorde den til en bedre telefon at det ikke er noe å sutre over. Jeg merket ikke engang forskjell etter oppdateringen. Ble pittelitt kvikkere i menyene, til tross for at den er lynrask fra før.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Det er bare synd de bruker en gammel version av Android. De lovet å oppdatere etter Xperia Z lanseringen, men snart 6mnd seiner ingenting. Jeg kjenner flere som kunne tenkt seg Xperia Z mobiler, men kjøper ikke grunnet dette.Selv har jeg Xperia Tablet Z, og denne også kjører den gammle versionen.

 

Tror de rullet ut android 4.2.2 for litt over en mnd siden nå. Så det der stemmer rett og slett ikke.

 

Må innrømme at jeg ikke er overrasket over at Sony tjener penger på mobilsalget sitt nå. De har jo faktisk virkelig gode telefoner, med et tiltalende design.

 

Det at de også er vanntette trekker lett opp for mange vil jeg tro. For meg endte i hvertfall det opp med å være utslagsgivende når jeg skulle kjøpe ny tlf i vår og skulle velge mellom Galaxy s4, htc one og xperia z. Er såpass like spesifikasjonsmessig at dette veide tyngre enn de andre forskjellene (for meg).

Lenke til kommentar

Xperia Z virker som en fantastisk god telefon, men fikk fort ett ankepunkt sammenlignet med HTC sine toppmodeller som jeg har erfaring med.

 

En telefon som var brukt i 1 uke hadde flere riper i skjermen på Xperia Z. Så selv om den er vann og støvtett så var det tydlige skader på skjermen. Noe som ikke har framstått som et problem på HTC telefoner jeg har eid. Selv om jeg da har hatt telefonen i lommen på arbeidsbuksen sammen med skruer, avbitere, skrujern, kabelbiter og nøkler.

 

 

Lenke til kommentar

Xperia Z virker som en fantastisk god telefon, men fikk fort ett ankepunkt sammenlignet med HTC sine toppmodeller som jeg har erfaring med.

 

En telefon som var brukt i 1 uke hadde flere riper i skjermen på Xperia Z. Så selv om den er vann og støvtett så var det tydlige skader på skjermen. Noe som ikke har framstått som et problem på HTC telefoner jeg har eid. Selv om jeg da har hatt telefonen i lommen på arbeidsbuksen sammen med skruer, avbitere, skrujern, kabelbiter og nøkler.

 

Jeg har hatt min Xperia Z siden dagen den kom til Norge for første gang. - Og min er strøken, så da må det virkelig ha vært action i lommene dine :)

 

Jeg for min del valgte også LETT Xperia Z pga vanntetningen. Digger å kunne lese litt aviser i dusjen om morgenen, ringe i pøsregn, kaste meg spontant på vann for å bade etc etc. Uten å tenke på telefonens tilstand etterpå :)

 

Morsomt er det også å tulle litt med andre om den. Feks, for en måned siden var jeg på en fest der de har boblebad. Hang sånn halvveis over det og lot som jeg mistet den på vann. Alle bare, "Ånei, gikk det bra, funker den??????". Så sa jeg bare "vet ikke" og plukket den opp fra vannet. "Mistet" den så på nytt en gang til for gøy og alle trodde jo lett den var ødelagt nå. Men neida, strøken som bare det. Mange som hadde noen gode lattere etterpå da :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Xperia Z virker som en fantastisk god telefon, men fikk fort ett ankepunkt sammenlignet med HTC sine toppmodeller som jeg har erfaring med.En telefon som var brukt i 1 uke hadde flere riper i skjermen på Xperia Z. Så selv om den er vann og støvtett så var det tydlige skader på skjermen. Noe som ikke har framstått som et problem på HTC telefoner jeg har eid. Selv om jeg da har hatt telefonen i lommen på arbeidsbuksen sammen med skruer, avbitere, skrujern, kabelbiter og nøkler.

 

Det er fordi den har en plasthinne utenpå skjermen som er satt på fra fabrikk (i tillegg til de to plastbeskyttelsene som følger med løst). Hinnene er lett å ta av, men de er knapt synlige når du får telefonen, og mange vet ikke at det faktisk er påsatt plastbeskyttelse rett på skjerm fra fabrikk.

 

Men jo, de plasthinnene ripes fort opp, men det er den "shatterproof" filmen de snakker om som de har satt utenpå. Under den er det Dragontail Glass på forsiden, og gorilla på baksiden. Dragontail skal visst ekstremt robust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...