Gå til innhold

Nå skal Netflix-anbefalingene treffe blink


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte kvitte meg med netflix. Norsk tekst man ikke kunne fjerne, alle serier jeg ville se hadde bare de sesongene jeg hadde sett og ikke de "nye", mange serier jeg visstnok skulle få tilgang til kom aldri (GoT, TBBT, Fringe etc), måten mye ble kuttet på (Top Gear for eksempel, hvorfor fjerne nyhetsegmentet?), den funky croppen jeg hørte noe lumskt om. Kommer tilbake til dette om et par år når alt forhåpentligvis er på stell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Måtte kvitte meg med netflix. Norsk tekst man ikke kunne fjerne, alle serier jeg ville se hadde bare de sesongene jeg hadde sett og ikke de "nye", mange serier jeg visstnok skulle få tilgang til kom aldri (GoT, TBBT, Fringe etc), måten mye ble kuttet på (Top Gear for eksempel, hvorfor fjerne nyhetsegmentet?), den funky croppen jeg hørte noe lumskt om. Kommer tilbake til dette om et par år når alt forhåpentligvis er på stell.

Det har vel aldri vært snakk om at GoT skulle komme på Netflix?

 

Mitt største aber er at det er litt håpløst å bla seg frem til ting. Jeg ønsker bare en enkel og sortert liste over titler, det kan jo ikke være så vanskelig.

 

Er spent på når PS3 og tv blir oppdatert med dette, for nå er de fleste anbefalinger basert på ungene mine. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Måtte kvitte meg med netflix. Norsk tekst man ikke kunne fjerne, alle serier jeg ville se hadde bare de sesongene jeg hadde sett og ikke de "nye", mange serier jeg visstnok skulle få tilgang til kom aldri (GoT, TBBT, Fringe etc), måten mye ble kuttet på (Top Gear for eksempel, hvorfor fjerne nyhetsegmentet?), den funky croppen jeg hørte noe lumskt om. Kommer tilbake til dette om et par år når alt forhåpentligvis er på stell.
Det har vel aldri vært snakk om at GoT skulle komme på Netflix?Mitt største aber er at det er litt håpløst å bla seg frem til ting. Jeg ønsker bare en enkel og sortert liste over titler, det kan jo ikke være så vanskelig.Er spent på når PS3 og tv blir oppdatert med dette, for nå er de fleste anbefalinger basert på ungene mine. :)

 

greia var at om jeg søkte opp et program de ikke hadde kunne man få det på en slags request liste, men det skjedde selvsagt ikke med noen av de 7 - 8 programmene jeg lagde konto for å se. Jeg liker streaming tjenester like mye som nonner liker pikk, men det tar nok lang tid før de kresne setter pris på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, det skal mer enn en forespørsel fra én bruker til før de legger til noe.

 

Om du ønsker å streame HBO-serier får du nesten gå for HBO Nordic. Har liten til ingen tro at de vil ønske å flytte over sine serier på Netflix med det første, når de først satser på en egen løsning.

 

Har forøvrig fått laget profiler nå, men det ser ut som jeg må inn på Apple TV for å starte å vurdere innhold.

 

Får se på det i morgen.

 

Skal bli godt å slippe å bare få anbefalinger på barnefilmer, he he he.

Lenke til kommentar

Måtte kvitte meg med netflix. Norsk tekst man ikke kunne fjerne, alle serier jeg ville se hadde bare de sesongene jeg hadde sett og ikke de "nye", mange serier jeg visstnok skulle få tilgang til kom aldri (GoT, TBBT, Fringe etc), måten mye ble kuttet på (Top Gear for eksempel, hvorfor fjerne nyhetsegmentet?), den funky croppen jeg hørte noe lumskt om. Kommer tilbake til dette om et par år når alt forhåpentligvis er på stell.

 

Vennligst gå til en annen tråd for å ytre din misnøye med Netflix, emnet for denne tråden er den nye funksjonen for å sortere anbefalte titler basert på forskjellige brukere.

 

Jeg gleder meg til å ta ibruk dette, og jeg håper det fungerer. Etter én kveld når samboeren og ei venninne har sett på sine filmer og serier er anbefalingen helt på styr i lang tid etter på. Det tok nesten et halvt år før kontoen min kom seg etter 1. nyttårsdag i år, stakkars..

Lenke til kommentar

Har vært inne og oppretter tre nye profiler, redigert vekk mine vurderinger av barnefilmer og endret preferansene slik at "min" profil skal vise mer riktig for meg. Ingenting er endret for min del. Blir barne anbefalt barnefilmer likevel.

 

Skal prøve å opprette en ny profil for meg nå, og se om det hjelper å starte fra scratch.

Lenke til kommentar

OT: Er det fremdeles slik at den amerikanske Netflix har mye bedre utvalg, og lar det seg ennå gjøre å få konto på amerikansk utgave?

 

Ja, utvalget er annerledes, og i hvert fall for min egen del bedre på den amerikanske.

 

Kontoen din er ikke bundet opp mot noe land, så det spiller ingen rolle. Det du gjør er at du bruker en DNS eller VPN til å lure Netflix til å tro du er i f.eks. USA.

 

Og de har ingenting i mot det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Før profilene kom lånte jeg bort accounten min til mennesker som så jentefilmer. Nå får jeg helt horrible suggestions og historien min er full av søppel. Jeg opprettet min egen profil og gjorde om den originale til en gjestebruker. Problemet med dette er at jeg mister den historien jeg ønsker å ta vare på, men enda viktigere - det er kun den originale brukeren som får endret passord, kortinfo, e-post osv (herregud som jeg rev meg i håret da jeg forsøkte å endre passord fra min nye profil...). Denne brukeren får jeg heller ikke slettet, og jeg ser ingen måte å endre "hovedbruker" på.

 

Finnes det noen levelig løsning på dette eller? Jeg har ikke sjekket, men får jeg f.eks. slettet spesifikke titler fra historien slik at jeg kan fortsette å bruke den originale profilen til meg selv og få anbefalinger basert på dette? Er de evt. en måte å endre hovedbruker på?

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...