Gå til innhold

Nye Battlefront kommer ikke før sommeren 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Nice. Dette har jeg ventet lenge på. Bra at de polerer det så mye på denne tiden til 2015. Blir nok minst like bra som ett Battlefield spill bare annerledes tema.

Lenke til kommentar

Håpar på det beste, spelte svært mykje Battlefront 2 når eg var yngre.

 

Bare det blir enda mer polert en Battlefield 3 var/er.Og de bør ikke likne på hverandre, de er helt to forskjellige spill, begynner DICE å fikle/implementere elementer fra Battlefield gir jeg opp.

 

Eg vil tru fysikken blir nokon lunde lik, men ja, det er to heilt forskjellige titlar, og basert på utviklingstida er det sikkert mange nye elementer som ikkje eksisterer i Battlefield-serien. (Anna enn kjørety, våpen og personar)

Lenke til kommentar

De lager et spill hvor spillerne sannsynligvis kommer til å legge igjen et tosifret, om ikke tresifret, antall spilletimer, så da ser jeg helst at spillet er solide saker. Klart de trenger litt tid. Samtidig er nye konsoller nettopp annonsert med offisielle spesifikasjoner og funksjonalitet som kan bidra til å forbedre opplevelsen. I blant er det godt å ha spille å se frem til også, selv om man gjerne vil spille dem med en gang:)

Lenke til kommentar

Hadde vært om de lagde dette som en RTS / FPS hybrid både single og multiplayer. Bygge baser, harveste, ta over planeter osv...Med muligheten til å reise sømløst fra planet til planet og kjempe ut i verdensrommet eller på bakken om man vil. Og med en dynamisk A.I

 

Nei æsj, battlefront skal vera eit kjekt alternativ til Battlefield, ikkje ein RTS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...