Gå til innhold

Tilbake til Rapture i BioShock Infinite (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infinite var et utmerket og morro spill, bortsett fra last-boss-syndrome som var en latterlig uutholdende fight. Jeg kjøper neppe Burial of Sea, ser nok heller det på Youtube i etterkant. Har så langt ikke kjøpt en eneste DLC i mitt liv, waste of cash.

Endret av Parallax1
Lenke til kommentar
Har ikke helt forstått hypen til Infinite enda jeg, det var bra altså, men jeg synes det ikke var verdt mer enn maks 8/10.
ja det hadde jo ikke multiplayer.gå å spill cod

 

Usakeleg svar, ein treng ikkje å vera Cod fan for å tykkja at Bioshock Uendeleg var aset opp av fans, anmeldarar og marknadsførarara.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

ja det hadde jo ikke multiplayer.

 

gå å spill cod

De store problemene med gameplayet til Bioshock: Infinite er:

For mange hitscan-våpen for ikke-regenererende-health med et svakt skjold.

Ingen inventory selv om du går rundt i verdenen og plukker opp ting.

Vigors er "balansert" så det har ingenting å si hvilke(n) du bruker.

Leveldesign for 3-5 forskjellige våpen, men du kan bare bære med deg 2 til enhver tid.

Mangel på variasjon i våpen og oppgraderingene.

Våpnene er dårlig balansert opp mot hverandre.

Det koster deg nesten ingenting om du dør, det er ingenting du som spiller mestrer i spillet før siste sekvens som er et gigantisk hopp i vanskelighetsgrad.

 

Her har jeg ikke engang rørt historien (som virkelig ikke er noe å skryte av,) men det er altfor mange problemer til å påstå at Infinite er verdig en 10/10, 5/5, eller terningkast 6.

Å påstå at det er et 8/10-spill er helt riktig i mine øyne, Infinite er et godt stykke unna perfeksjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Wow du ble fornærma nå? Tror det heller er du som skal gå å spille CoD jeg hvis du ikke kan akseptere at folk har andre meninger enn deg? Mistenker at du liker infinite bare fordi det er mainstream...

 

har du hørt om statistikk? http://www.metacritic.com/game/pc/bioshock-infinite

 

du er i mindretall

 

mistenker at du hater bioshock infinite for å være kul og unik, ja så tøft

 

Usakeleg svar, ein treng ikkje å vera Cod fan for å tykkja at Bioshock Uendeleg var aset opp av fans, anmeldarar og marknadsførarara.

 

nei, men du må være fjott for å hate på et så bra spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flotte saker! Columbia var keisame greier, eg vil tilbake til Rapture! Dersom plasmids blir ein del av spelet så håpar eg dei brukar Bioshock 2-modellen, ikkje Infinite sine Vigors. Våpen, ja eigentleg alt, kan dei ta frå B1/2.

 

Les i desse dagar boka Rapture og ser fram til å få returnere til byen i havet.

Lenke til kommentar

har du hørt om statistikk? http://www.metacriti...oshock-infinite

 

du er i mindretall

 

mistenker at du hater bioshock infinite for å være kul og unik, ja så tøft

 

nei, men du må være fjott for å hate på et så bra spill

Kan du ikke påpeke hva som er galt med posten min? Da får vi i det minste en diskusjon framfor en "Nei! Jo! Nei! Jo!"-krangel.

 

Jeg syns det er rart du mener at det ikke går an å kritisere Bioshock Infinite bare fordi det har blitt markedsført til himmels, og det er en stor forskjell på å hate og kritisere.

Endret av arni90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De store problemene med gameplayet til Bioshock: Infinite er:

For mange hitscan-våpen for ikke-regenererende-health med et svakt skjold.

Ingen inventory selv om du går rundt i verdenen og plukker opp ting.

Vigors er "balansert" så det har ingenting å si hvilke(n) du bruker.

Leveldesign for 3-5 forskjellige våpen, men du kan bare bære med deg 2 til enhver tid.

Mangel på variasjon i våpen og oppgraderingene.

Våpnene er dårlig balansert opp mot hverandre.

Det koster deg nesten ingenting om du dør, det er ingenting du som spiller mestrer i spillet før siste sekvens som er et gigantisk hopp i vanskelighetsgrad.

 

Her har jeg ikke engang rørt historien (som virkelig ikke er noe å skryte av,) men det er altfor mange problemer til å påstå at Infinite er verdig en 10/10, 5/5, eller terningkast 6.

Å påstå at det er et 8/10-spill er helt riktig i mine øyne, Infinite er et godt stykke unna perfeksjon.

 

ja selvsagt er det der trekk, og derfor har spillet 94/100 og ikke 100/100

 

og dermed ikke perfekt, men fortsatt det beste i år

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja selvsagt er det der trekk, og derfor har spillet 94/100 og ikke 100/100

 

og dermed ikke perfekt, men fortsatt det beste i år

94/100 eller 100/100 er snakk om semantikk, poenget mitt er at Bioshock Infinite ikke fortjener slike tall med de store problemene gameplayet (og historien) har. Du kan heller ikke gjemme deg bak metacritic som en eller annen allmektig gud, det er et faktum at flere store anmeldersider produserer kjøpte og betalte anmeldelser.

 

Jeg håper ikke at Bioshock Infinite blir det beste vi får i år, for da vil 2013 bli et enda svakere år enn 2012 var. Dishonored slår Bioshock Infinite på det aller meste, og Deus Ex:HR var bedre enn Dishonored igjen.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Grunnen til at Bioshock Infinite har fått så mange gode karakterer er at anmelderne har vært for opptatt med å glane på puppene til Elizabeth til å få med seg gameplayet. Nok om det....

 

Tilbake til Rapture høres spennende ut. Forhåpentligvis foregår handlingen i en del av Rapture vi ikke har besøkt før. La oss få tilbake hacking og Telekinesis plasmiden.

 

Til slutt: er det ikke nyttårsaften 1959 katastrofen inntreffer? Det henger en plakat i restauranten der det står Rapture Masquerade Ball 1959.

Lenke til kommentar

Hadde aldri spilt Bioshock før, spilte infinite og elsket det. Etterpå prøvde jeg 1'ern og likte det faktisk ikke noe nevneverdig :/

 

Veldig foskjell på smak her ettersom jeg ser flere likte nummer 1 bedre enn infinite men tror det har noe med hvilket man spilte først, i tillegg til hvilke typer spill man liker best. Infinite var veldig historie drevet, som er noe jeg elsker, og gameplayet var spennende og action fullt. Mens Det originale spillet var mer: gå her, gå der, få opp den døra etc mens man går rundt i de skumle gangene.

 

Skal også nevnes at jeg ikke likte The Last of Us så godt som alle andre.

Dette er selv om jeg liker historie drevne spill, og faktisk ser på meg selv som en Naughty Dog fanboy, ettersom jeg elsker alle andre spill dem har laget (bortsett fra Jak 2) siden det var litt for harcore :3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ja det hadde jo ikke multiplayer.gå å spill cod
De store problemene med gameplayet til Bioshock: Infinite er:For mange hitscan-våpen for ikke-regenererende-health med et svakt skjold.Ingen inventory selv om du går rundt i verdenen og plukker opp ting.Vigors er "balansert" så det har ingenting å si hvilke(n) du bruker.Leveldesign for 3-5 forskjellige våpen, men du kan bare bære med deg 2 til enhver tid.Mangel på variasjon i våpen og oppgraderingene.Våpnene er dårlig balansert opp mot hverandre.Det koster deg nesten ingenting om du dør, det er ingenting du som spiller mestrer i spillet før siste sekvens som er et gigantisk hopp i vanskelighetsgrad.Her har jeg ikke engang rørt historien (som virkelig ikke er noe å skryte av,) men det er altfor mange problemer til å påstå at Infinite er verdig en 10/10, 5/5, eller terningkast 6.Å påstå at det er et 8/10-spill er helt riktig i mine øyne, Infinite er et godt stykke unna perfeksjon.

 

Historien var jo kjempe bra, du er meg en kresen fjomp, jeg pirker heller ikke i alt når jeg spiller meg gjennom spillet, jeg spiller fordi det er gøy og fordi det skaper en opplevelse, ett spill trenger ikke inventori for å være "perfect". Nå sier jeg ikke at Infinte er perfekt men jeg stiller meg i forhold til hvilke andre spill som er blitt gitt ut og vil si det fortjener en 6'er. Det finnes sterkere 6'ere ja men i forhold til hva mesteparten av folk mener er en 6'er, er altså Bioshock Infinte dette etter min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tidenes mest oppskrytte spill, selv om konkurransen er beinhard. Senest i fjor kom et par hete kandidater, men denne FPSen med høyst middelmådig gameplay, med en verden som bare er pakket inn i pent papir dynket i en uinteressant historie og karakterer tar kaka. Men om det finnes folk som synes det er alt et FPS eller spill generelt bør være, så er det jo fint for dem. Kan vanskelig se for meg at de som har spilt en del spill kan være særlig imponert over dette, men bra grafikk og søte NPCer er jo alltid en genistrek. Håper ikke DLCene selger noe særlig. Vi trenger bedre FPSer, så håper ikke dette blir standarden fra nå av.

Lenke til kommentar

Historien var jo kjempe bra, du er meg en kresen fjomp, jeg pirker heller ikke i alt når jeg spiller meg gjennom spillet, jeg spiller fordi det er gøy og fordi det skaper en opplevelse, ett spill trenger ikke inventori for å være "perfect". Nå sier jeg ikke at Infinte er perfekt men jeg stiller meg i forhold til hvilke andre spill som er blitt gitt ut og vil si det fortjener en 6'er. Det finnes sterkere 6'ere ja men i forhold til hva mesteparten av folk mener er en 6'er, er altså Bioshock Infinte dette etter min mening.

Historien kan plukkes fra hverandre nesten like mye som Mass Effect 3, det er ganske imponerende for et 6 timer langt spill.

På en annen side, det irriterer mer at dette kalles et bra FPS når gameplayet er knapt mer engasjerende enn Skyrims gameplay.

Selv om du vurderer Bioshock Infinite opp mot dagens spill kommer det til kort, hvis Portal er 6 vil Bioshock Infinite i beste fall havne på 4.5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...