Gå til innhold

Test: Ukens utvalgte apper - uke 30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god stund siden jeg har brukt Ikea-appen, men sist jeg hadde bruk for litt Ikea-ting var det veldig hendig å finne frem på PC og legge til i en liste som synkroniserte mot mobilen og var lett tilgjengelig på telefonen når jeg manøvrerte varehuset.

Men absolutt enig i at selve appen kunne vært bedre og har mye forbedringspotensiale..

Lenke til kommentar
Se ukens utvalge for iOS
Jepp andre uka på rad jeg har kastet bort MB på å sjekke dette.

 

Jeg også!

Det finnes like mange apper hos Google Play som det gjør hos Appstore. Og hva med Windows Phone 8? Langt ifra like mange apper der, men kunne dere ikke anbefalt en app til iOS, en til Android, en til Wp8 og i ny og ne en app til Blackberry???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke amobil en app anbefaling for henholdsvis android og ios hvor de byttet om hver uke `(måned) ?

I diskusjonen som fulgte etter forrige App-anbefalinger, så foreslo jeg at de kunne dele fremtidige artikler opp i tre deler. En del for iOS, en del for Android og en del for WP.

 

Jeg fikk derimot kun svar fra artikkelforfatteren om at jeg hadde fått i meg "for mye av konspirasjons- og fanboypillene" mine fordi jeg skrev "det virker nesten som et hån mot Android-brukere, at den eneste som omtales for Android er anbefalt å styre unna." Og det etter at jeg poengterte at jeg både bruker iOS og Android...

 

Det sier kanskje litt om at det ikke er veldig interessant å høre på brukerne her inne. Det er mer interessant å komme med personangrep og nedsettende kommentarer om de som til syvende og sist genererer inntektene og dermed lønnen deres.

 

Men som sagt, denne gangen er det i hvert fall én anbefaling for Android... og tre for iOS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde ikke amobil en app anbefaling for henholdsvis android og ios hvor de byttet om hver uke `(måned) ?
I diskusjonen som fulgte etter forrige App-anbefalinger, så foreslo jeg at de kunne dele fremtidige artikler opp i tre deler. En del for iOS, en del for Android og en del for WP.Jeg fikk derimot kun svar fra artikkelforfatteren om at jeg hadde fått i meg "for mye av konspirasjons- og fanboypillene" mine fordi jeg skrev "det virker nesten som et hån mot Android-brukere, at den eneste som omtales for Android er anbefalt å styre unna." Og det etter at jeg poengterte at jeg både bruker iOS og Android...Det sier kanskje litt om at det ikke er veldig interessant å høre på brukerne her inne. Det er mer interessant å komme med personangrep og nedsettende kommentarer om de som til syvende og sist genererer inntektene og dermed lønnen deres.Men som sagt, denne gangen er det i hvert fall én anbefaling for Android... og tre for iOS.

 

Og ingen til Wp8...

Lenke til kommentar

Testet dere i det heletatt siste slipp på Google Play som ble snakket om under Google sin pressekonferanse den 24.07?

Prince of Persia The Shadow and the Flame og Riptide GP2?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...