Gå til innhold

Activision gir ikkje opp Wii U (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å være ærlig håper jeg at utgivere gir opp wiiu raskest mulig og at nintendo går over til å bli et software firma. Det er irriterende å være nødt til å kjøpe en konsoll til 2500 - 3000 bare for å spille de 3-4 spillene jeg har lyst til å spille fra nintendo.

Det hadde vært bedre hvis nintendo ga ut alle spillene sine på PS og xbox, men dette er min mening

  • Liker 1
Lenke til kommentar

for å være ærlig håper jeg at utgivere gir opp wiiu raskest mulig og at nintendo går over til å bli et software firma. Det er irriterende å være nødt til å kjøpe en konsoll til 2500 - 3000 bare for å spille de 3-4 spillene jeg har lyst til å spille fra nintendo. Det hadde vært bedre hvis nintendo ga ut alle spillene sine på PS og xbox, men dette er min mening

 

Slutte å lage på en dårlig konsoll for å heller å lage på 2 andre som er like dårlige?

Lenke til kommentar

for å være ærlig håper jeg at utgivere gir opp wiiu raskest mulig og at nintendo går over til å bli et software firma. Det er irriterende å være nødt til å kjøpe en konsoll til 2500 - 3000 bare for å spille de 3-4 spillene jeg har lyst til å spille fra nintendo. Det hadde vært bedre hvis nintendo ga ut alle spillene sine på PS og xbox, men dette er min mening

 

Helt enig. Er først med Wii U at Mario og Donkey Kong har kommet seg over i 720p mens vi med 360 har spilt i 720p siden slutten av 2005. Hadde Nintendo bare solgt Software slik som Sega ville Mario og Donkey Kong kunne vært i 1080p på XbOne og PS4 istedet ( gjerne steam også ). Trenger ikke noe gimmicky kontroller for å spille dem. Trenger bare en kontroller som funker. Trengte ingen gimmick på kontrollern på Super Nintendoen så hvorfor nå ?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Feil tråd?

 

Wipeout er uansett playstation-eksklusivt, og har ikke noe å gjøre med verken Activison eller Wii U. Kan for øvrig kjøpes på PSN Store på både ps3 og Vita.

 

Edit: Sorry, jeg som ikke las godt nok...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Feil tråd?

 

Wipeout er uansett playstation-eksklusivt, og har ikke noe å gjøre med verken Activison eller Wii U. Kan for øvrig kjøpes på PSN Store på både ps3 og Vita.

Mente wipeout spillet som er basert på tv serien med samme navn. Det står i artikkelen at dem skulle laget et nytt ett i slutten av 2013
Lenke til kommentar

Helt enig. Er først med Wii U at Mario og Donkey Kong har kommet seg over i 720p mens vi med 360 har spilt i 720p siden slutten av 2005.

Tja, strengt tatt har vi stort sett spilt i oppskalert sub-HD siden slutten av 2005 og blitt fortalt at det er next-gen og at vi trenger TV-er med en oppløsning som til nå bare en håndfull andrepartsspill på PS4 klarer å utnytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...