Gå til innhold

Se brukernes beste aprilbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes du tar opp arven på en bra måte, kanskje litt mer om hva du synes personlig om bildene så det ikke blir bare teknisk.

 

vi

 

Er dere flere som diskuterer bildene eller har du påtatt deg denne oppgaven alene og omtaler deg selv i vi form :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg synes du tar opp arven på en bra måte, kanskje litt mer om hva du synes personlig om bildene så det ikke blir bare teknisk.

 

Er dere flere som diskuterer bildene eller har du påtatt deg denne oppgaven alene og omtaler deg selv i vi form :)

 

Det er bare jeg som gjør det, men siden jeg gjør det på vegne av redaksjonen så blir det til at jeg bruker den royale vi. ;)

 

Når det gjelder å være mer personlig er det sikkert noe jeg kan prøve på, tror jeg må bruke litt tid på å komme inn i det. Er jo en del artikler som må skrives.

Lenke til kommentar

Som vanlig "ufolkelige" valg.

Akam er ikke noe for folk flest.

Ja - huff - tenk at man trekker fram bilder som er fotografisk gode med god komposisjon, i stedet for å vise uskarpe feriebilder av den søteste hunden. Så ja - heldigvis. Akam er for de som er interessert i fotografering - og ikke noen "søteste snapshot"-konkurranse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Som vanlig "ufolkelige" valg.

Akam er ikke noe for folk flest.

Som andre her forstår jeg ikke helt hva du mener med "ufolkelige valg"? Det er lite konstruktivt å ikke forklare nærmere hva man mener med slike bastante utbrudd.

 

Å velge ut bilder vil alltid bli en subjektiv sak - hadde 10 forskjellige plukket ut sine valg ville en fått 10 forskjellige resultater. Det er selvsagt lov å mene noe om utvalget, men når en mener noe er det basert på egne preferanser. At det kan se ut som om det er en viss uilk retning i valgene nå (muligens noe mer urbant preget) og hva gamle redaktørens "smak" var er helt naturlig fordi det er en ny person som velger ut med sin smak.

 

Hele ideen med med disse artiklene er å drive reklame for forumet og da mer bestemt månedstrådene, noe som er bra at akam gjør. Men dermed må en og finne seg i at den som velger ut bildene ikke nødvendigvis har samme smak som en selv.

 

Tor

Endret av TorVidle
Lenke til kommentar
Som vanlig "ufolkelige" valg. Akam er ikke noe for folk flest.
Og hva er så vanlig "folkelige valg"? Hvem er folk flest, om ikke vi som er på Akam er det? :hmm: Venter i stor spenning på noen "folkelige" svar! :rofl:

 

Kanskje bare et pent brukt eksemplar av troll...

For det var et merkelig utsagn

 

 

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...