Gå til innhold

Guide: Sikkerhetskopiering er langt enklere enn du tror (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dere vil ikke vise folk hvordan man gjør det på Ubuntu? Dette er for dårlig :(

 

De fleste som bruker Linux har vel ganske mange meninger om hvordan de vil gjøre dette selv? Iallfall har jeg inntrykk av at det ikke er særlig mange nybegynnere som bruker Ubuntu, til tross for at Ubuntu nå er blitt mer enn enkelt nok for alle. Men kanskje jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Så dere vil ikke vise folk hvordan man gjør det på Ubuntu? Dette er for dårlig :(
De fleste som bruker Linux har vel ganske mange meninger om hvordan de vil gjøre dette selv? Iallfall har jeg inntrykk av at det ikke er særlig mange nybegynnere som bruker Ubuntu, til tross for at Ubuntu nå er blitt mer enn enkelt nok for alle. Men kanskje jeg tar feil.

 

Sant det :) Men som på Windows og OS X så har Ubuntu/linux et innebygd program.

Viste ei venninde av meg Ubuntu, hun lånte pcen min i 3 timer og ble helt frelst. Hun vil ALDRI gå tilbake til Windows. Og hun er ikke spesielt god på det. Som hun sa; bare jeg hjelper henne når hun sliter så vil hun bruke Ubuntu :)

Men er jo mange måter på og ta backup på Ubuntu/Linux da :p

Lenke til kommentar

jeg oppfatter nå disse bakup og sikkerhetskopierings programmene som kun kompatibel med si engen versjon og os. Som betyr at man ikke kan lese en sikekrhetkoi tatt med et w7 program når man bruker w8 ( her kunne jeg også ha sagt at kopien var tatt i wn xp og at man skulle lese filen mens man brukte windows 7) .

 

Det jeg vil frem til er at det kan være en smule ploblematisk å lese tilbake filer tatt med eldre sikekrhets programmer . spesielt bakup hvis det er innebygde programmer

 

og så er det jo ofte at dataene er organiert på en annen måte av programmet som lagde dem

 

 

 

 

Lenke til kommentar

TimeMachine og Apples TimeCapsule går hånd i hånd og gir trådløs sikkerhetskopiering. Tilsammen gir disse en GLIMRENDE løsning for sikkerhetskopiering som skjer i AUTONOMT i bakgrunnen, OG til en pris ingen andre kan oppvise maken til. Og slik har det vært i mange år allerede. Skam at dette ikke nevnes.

Endret av RadonReady
Lenke til kommentar

TimeMachine og Apples TimeCapsule går hånd i hånd og gir trådløs sikkerhetskopiering. Tilsammen gir disse en GLIMRENDE løsning for sikkerhetskopiering som skjer i AUTONOMT i bakgrunnen, OG til en pris ingen andre kan oppvise maken til. Og slik har det vært i mange år allerede. Skam at dette ikke nevnes.

 

Tenker du prisen for selve time-capsule da eller? Vet ikke om jeg synes den er så oppsiktsvekkende lav? Men det er en fin løsning for hjemmebrukere som vil ha en enkel variant.

 

AtW

Lenke til kommentar
TimeMachine og Apples TimeCapsule går hånd i hånd og gir trådløs sikkerhetskopiering. Tilsammen gir disse en GLIMRENDE løsning for sikkerhetskopiering som skjer i AUTONOMT i bakgrunnen, OG til en pris ingen andre kan oppvise maken til. Og slik har det vært i mange år allerede. Skam at dette ikke nevnes.
Tenker du prisen for selve time-capsule da eller? Vet ikke om jeg synes den er så oppsiktsvekkende lav? Men det er en fin løsning for hjemmebrukere som vil ha en enkel variant.AtW

 

Metodene beskrevet i artikkelen ER de enkle variantene.

TimeCapsule gir ENDA enklere sikkerhetskopiering, samt SIKRERE sikkerhetskopier.

En TimeCapsule tilkoblet via kabel er presis like brukbar eller plundrete som en hvilken som helst annen ikke-trådløs ekstern harddisk for sikkerhetskopiering. Så vurderer man TimeCapsule ut fra kun verdien den har som ekstern harddisk, så er den selvølgelig mye dyrere enn andre eksterne harddisker. Men den er spesiallaget for-, og ment for nettopp bruk med TimeMachine og sikkerhetskopiering via trådløs tilkobling, og da vil dens meget portable størrelse, dens enkelhet, dens brukervennlighet, og dens funksjon som selvstendig trådløs ruter istand til å opprette eget trådløst nettverk forsvare dens pris og vel så det. Men hvis du vet om ekvivalente konkurrenter til en billigere penge, så må du gjerne nevne dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...