Gå til innhold

Seagate lanserer lynrask hybriddisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vil noe slikt (SSHD) fungere som spill-disk, kontra en SSD?

 

Jeg bruker en SSD til mine spill, men nåværende Samsung 840 Pro 256GB er litt i minste laget, så nå sitter jeg å klør meg om jeg burde gå for en 840 500GB, eller en snurredisk av ett eller annet slag. :/

 

 

Ett noe litt mindre snyltete spørsmål er hva kan en slik disk som dette brukes til for "sivile"; hva slags behov/krav må en vanlig forbruker ha for å kunne ha nytte av en disk som dette?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg slår til med mitt faste HDD/SSD syt. Jeg vil ha billigere og større SSD'er NÅ! Alt annet er bare tull med tanke på hvor idiotisk mye høyere I/O SSD har sett opp mot HDD.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kommer noen sinne til å gå for en hybriddisk.

 

Min neste PC-oppgradering blir å gå fra stort kabinett til et langt mindre, og da blir det i å kutte i harddisker. Så flere 3TB harddisker og færre 120GB som jeg finner i eldre laptoper ;)

 

SSD har jeg ikke skaffet meg enda, men jeg kommer til å gjøre det snart. Syntes de er ganske dyre mange av de :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Alt annet er ikke bare tull enn så lenge man ikke kan trylle fram produkter fra intet bare fordi du ønsker det.

 

AtW

Det har du helt rett i ;) Men jeg har alltid, og kommer alltid, til å gnåle om det JEG vil ha! På samme vis som jeg håper alle andre tør "kreve" det de vil ha :) Og innrøm det, det ville vært fett med SSD som kostet det samme per GB son en HDD :new_woot::grin2:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...