Gå til innhold

– Xbox One-teamet skulle fått sparken (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

I mens er de som har lyst å nyte old school indiespill uten Kinect, kraftigere hardware, til en lavere pris, hvor flere av spillene er gratis med PS+ hjertelig velkommen til å kjøpe PS4 :)

 

Det er da ikke gratis når du betaler for PS+?

Lenke til kommentar

Får man de tilbake om man skulle fortsette ps+ abbo'n i fremtiden?

 

Ja det gjør man, noe jeg selv kan bekrefte da jeg nylig meldte meg på PS+ tjenesten igjen etter nesten 1år fravær.

 

Og jeg ser ikke noe problem med at en har kun tilgang til spillene om en abonnerer. Slutter jeg å abonnere på Spotify eller Netflix så får jeg ikke brukt dem tjenestene heller...

Endret av _LarZen_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tipper det er bare snakk om tid før Microsoft gjør lignende som Sony, eller noe som i det minste gjør det mye enklere for utviklere å publisere på Xbox plattformen.

 

Dem kan nok ikke fortsette slik det har vært når det blir så enkelt på PS4. På papiret vel å merke...hvordan det blir i praksis gjenstår jo å se da.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det er bare snakk om tid før Microsoft gjør lignende som Sony, eller noe som i det minste gjør det mye enklere for utviklere å publisere på Xbox plattformen.

 

Dem kan nok ikke fortsette slik det har vært når det blir så enkelt på PS4. På papiret vel å merke...hvordan det blir i praksis gjenstår jo å se da.

Ja de tar jo 180'er for tiden, snurr seg etter vinden og hermer etter sony. Alle planer de hadde for plattformen er makulert. De har tatt frem word og skrevet en ny stratigi. "Do whatever Sony does".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Første jeg tenkte etter jeg så at de viste fram xbone er at noen må få fyken etter dette! makan til dårlig måte å kommunisere med. De klarte alldri å svare for seg og skapte bare mere spørsmål. Synes nå JEG. Og nei jeg er ikke Sony fanboy, jeg har bare hatt Xbox før og jeg ble meget skuffet av dette

Lenke til kommentar

Første jeg tenkte etter jeg så at de viste fram xbone er at noen må få fyken etter dette! makan til dårlig måte å kommunisere med. De klarte alldri å svare for seg og skapte bare mere spørsmål. Synes nå JEG. Og nei jeg er ikke Sony fanboy, jeg har bare hatt Xbox før og jeg ble meget skuffet av dette

 

 

Helt enig. Nå fikk jo Don Mattrick sparken på sett og vis (han fikk en stilling hos Zynga som han takket ja til). De tilrettela for de store utviklerne som Activision, uten å tenke på brukerne sine. Det blir jo helt feil. Det de sa i etterkant før de snudde helt var jo også helt på tryne - dersom du ønsker å spille offline kan du kjøpe en xbox 360 og greier... fy faen. Jaja...

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

Indie, kutt ut! FIFA, BF & FORZA, de tre store sjangrene, konge spill, de aller fleste kjøper maskiner og downloadable content i forhold til disse spillene. MEN hvorfor ikke la Indie bølgen få skvulpe fritt? Tapte inntekter i forhold til flaggskipene? Tapte inntekter i å tilrettelegge for noe som ikke gir millioner? Drar konklusjoner til "pirat" miljøet og håper/antar at Microsoft vil tilpasse seg etterhvert. PS4 er en dårlig spøk! Veldig subjektivt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...