Gå til innhold

Beyond Good and Evil 2 ble for stort for dagens konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig bare oppgulp av det han har sagt i hvert eneste intervju om BG&E2 de siste 100 årene.....

 

Synd Ancel er så opptatt av disse evinnelige konsollene. Hadde han lagd BG&E2 til PC hadde han sluppet alle begrensningene han sutrer sånn over.

 

Når det er sagt, håper jeg virkelig det skjer noe med dette spillet snart, selv om jeg ikke helt vet om jeg egentlig vil ha det om Ubisoft skal gjøre grep for å få det til å selge bedre enn originalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel egentlig bare oppgulp av det han har sagt i hvert eneste intervju om BG&E2 de siste 100 årene..... Synd Ancel er så opptatt av disse evinnelige konsollene. Hadde han lagd BG&E2 til PC hadde han sluppet alle begrensningene han sutrer sånn over. Når det er sagt, håper jeg virkelig det skjer noe med dette spillet snart, selv om jeg ikke helt vet om jeg egentlig vil ha det om Ubisoft skal gjøre grep for å få det til å selge bedre enn originalen.

 

Enig. Også dritt lei dette hypa spillet som sikkert kommer til å skuffe også. 1'ern var bra, men litt vel oppskrytt synes jeg.

Fyren vil tjene mest mulig penger, vettø...derfor konsoll. Vel, hvis han venter lenger nå vil han bare tape på det

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...