Gå til innhold

G'day, Google Play Music!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager skal Norge bli nedprioritert fordi vi har tilgang til WiMP, Spotify "og flere tjenester som ligner på disse"? Jeg kjøper/hører ikke på musikk, men sånn bullshit blir jeg bare forbannet på.

 

Sier seg vel selv at de velger de markedene hvor det er størst sjanse for profitt før de markedene hvor konkurrerende aktører allerede er sterkt representert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må få google til å akseptere kredittkortet ditt som amerikansk i tillegg til at du må bruke VPN, men når du først får aktivert tjenesten vil det fungere fint. Jeg var i USA da tjenesten ble lansert, og har full tilgang til 8 dollar i måneden :-D

 

Tror alle som har det nå har det for 8 dollar, i og med at det ikke er lansert i Norge ;)

Lenke til kommentar

Du må få google til å akseptere kredittkortet ditt som amerikansk i tillegg til at du må bruke VPN, men når du først får aktivert tjenesten vil det fungere fint. Jeg var i USA da tjenesten ble lansert, og har full tilgang til 8 dollar i måneden :-D

 

...men kun på data'n da eller? Du får det vel ikke til å funke på telefonen som med Spitify premium?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...