Gå til innhold

Slik får du tilgang til nye Google Maps nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Egentlig er dette ikke noe annet en enda en måte å få vite enda mer om deg på. Nå må du jo være logget inn slik at alle dine kartsøk blir knyttet mot deg som person.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Uff det må virkelig være verdens undergang!

Det har jeg ikke sagt, men det kan være greit å være klar over konsekvensene av den teknologien en bruker. Som regel er det lite jeg foretar meg som det bryr meg om at NSA vet om, men av og til så er det greit å vite hva du må gjøre for at NSA ikke skal få vite hva du finner på. Det holder å være politisk aktiv og utøve støtte til "fiender" av USA ;)

Lenke til kommentar

På min (5 år gamle) laptop er nye Google Maps latterlig treigt; det gjør kartet bortimot ubrukelig.

 

Jeg sliter også med å finne ut hvordan jeg kan få slått på "terreng"-laget (høydekurver m.m.), men det er jo mulig at dette rett og slett mangler i betaversjonen. Terrenglaget er imidlertid noe av det jeg bruker mest, så da får jeg enten holde meg til gamle Google Maps eller bruke Norgeskart.

Lenke til kommentar

Jeg sliter også med å finne ut hvordan jeg kan få slått på "terreng"-laget (høydekurver m.m.), men det er jo mulig at dette rett og slett mangler i betaversjonen. Terrenglaget er imidlertid noe av det jeg bruker mest, så da får jeg enten holde meg til gamle Google Maps eller bruke Norgeskart.

Lurte på dette sjølv, so eg søkte litt, og du har rett i at topografilaget foreløpig mangler.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...