Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser det ut som at Kingmedia.tv er blitt tatt ned, LiveSpud fungerer ikke. Footyreport godkjenner ikke flere brukere. 

Finnes det noen andre metoder der ute?

 

Omdu klarer deg med gratis-streamer og litt dåårligere kvalitet, til footyreport åpner for nye medlemmer igjen, så har du noen sider med fin oversikt her:

 

 

 

 

 

LiveTV: http://livetv.sx/en/

 

Football Streaming Info: http://footballstreaming.info/streams/todays-links/index.html

 

Cricfree: http://cricfree.tv/

 

 

 

 

Lenke til kommentar

SkySports er så klasse. Hadde med glede betalt 500,- om jeg kunne få de i veggen kontra jævla partiske TV2.

Bruker du ikke nett-tv lengre? Etter at jeg installerte Kodi på min Apple-tv har jeg ikke brukt noe annet. "Vanlige" tv-kanaler har jeg ikke hatt på to år...

Lenke til kommentar

Jeg brukte footy, men der fikk jeg ikke reaktivert abn. mitt, så prøvde jeg med Livespud, Kingmedia etc. men de fungerte sånn passe og dermed orker jeg ikke betale. Så nå snylter jeg på TV2 Sumo abn., men fortsatt så er jeg mer keen på å få SkySports.

 

Hva bruker du nå?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jeg brukte footy, men der fikk jeg ikke reaktivert abn. mitt, så prøvde jeg med Livespud, Kingmedia etc. men de fungerte sånn passe og dermed orker jeg ikke betale. Så nå snylter jeg på TV2 Sumo abn., men fortsatt så er jeg mer keen på å få SkySports.

 

Hva bruker du nå?

Ntv.mx, funker knall!

Lenke til kommentar

 

Jeg brukte footy, men der fikk jeg ikke reaktivert abn. mitt, så prøvde jeg med Livespud, Kingmedia etc. men de fungerte sånn passe og dermed orker jeg ikke betale. Så nå snylter jeg på TV2 Sumo abn., men fortsatt så er jeg mer keen på å få SkySports.

 

Hva bruker du nå?

Ntv.mx, funker knall!

Hva er prisen der?

Lenke til kommentar

Er vel rundt 20 euro måneden. Mer enn footyreport, men de siste ukene har de vært verd pengene. Hadde feks med mayweather vs pacquiao gratis. Noe andre kanaler tok 500 kr og mer for. Har også et langt bedre utvalg av kanaler enn footy og livespud. Har med mange amerikanske som gjør at man kan se endel av CL-kampene til ITV der.

Lenke til kommentar

Det høres bra ut. Får se om jeg investerer i det fra og med høsten. Kjøpte meg nylig Raspberry Pi 2 også, så har brukt SportsDevil i kveld. Det funket bra, men skulle gjerne hatt HD. Så da antar jeg at jeg må betale, men ser også at de har CMore fotball blant annet. 20 Euro i måneden er ikke all verden. Om jeg får SkySports og slipper TV2 er det verdt det alene. Med CL itillegg så er det knall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fra FootyReport:

 

New signups will be allowed from next weekend on a separate system and it will be announced here. Footy report will also be enabled for renewals once again. ESPN on channel 12 (shared with F1). BT Sports 2 is temporarily on channel 11 and Sky Sports 5 on channel 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...