Gå til innhold

Hevder neste Apple TV kan fjerne TV-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært helt konge og kunne betale seg fri fra reklame. Hadde tilgang på vanlig tv kanaler en uke i sommer, det jeg kan fortelle med engang er at jeg ikke kommer til å bli kunde på reklamebasert TV. Heldigvis har vi TV2 sumo, viaplay, cmore, netflix, hbo nordic, nrk mm som gir oss dette.

 

Stemmer rykte skal Apple ha en klapp på skulderen for innsatsen, men det finnes nok av lovlige reklamefrie muligheter. Det er vel heller gjennomføringen til Apple som kan gjøre dette interresant

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Sett deg inn i hvordan mafia opererte f.eks. i New York.

 

F.eks. hadde noen kamerater som var og jobbet i Russland. Første kvelden var verktøyskapene brutt opp og dagen etterpå kom noen "venner" å tilbød seg å passe på skapene....

 

Sammhengen er at reklame skal tjene penger på produktene de selger og ikke de som betaler for å slippe reklamen.

Lenke til kommentar

Hæ? Du betaler for tv-programmene du ser ved å se på reklame (eller, de som lager tv-programmene får betalt for av reklamekjøpere for at du ser på, men det blir det samme). Dette er en annen måte å betale på. Ser ikke problemet. Om du ikke vil se reklame _eller_ betale er det bare å droppe å se på (det gjør jeg).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hæ? Du betaler for tv-programmene du ser ved å se på reklame (eller, de som lager tv-programmene får betalt for av reklamekjøpere for at du ser på, men det blir det samme). Dette er en annen måte å betale på. Ser ikke problemet. Om du ikke vil se reklame _eller_ betale er det bare å droppe å se på (det gjør jeg).

Nei. Jeg betaler et abonnement til Canal Dgital sin folkepakke. Den inneholder endel kanaler. Noen av de kanalene har reklame og noen har det ikke. Om det hadde vært slikt du sier, så hadde jeg sluppet å betale for kanaler med reklame, men slikt er det ikke. Mange av de kanalene jeg ikke får inn på folkepakken, koster ekstra samt at de inneholder reklame.

Lenke til kommentar

Jeg kastet TV-en min for 6 år siden, da jeg ikke er interessert i å se på reklame. NRK ser jeg på nettet.

 

Så dette er gode nyheter. Men som det står i artikkelen, så er jeg spent på hvordan de løser problemet med direktesendt TV. Jeg gidder jo heller ikke se på en svart skjerm i 5 minutter, selv om det er bedre enn reklame.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det kommer ikke til å fungere i direktesendinger ellers så starter sendingene senere senere enn de med reklame. Det sier seg selv, Apple kan ikke se inn i fremtiden.

 

Problemet mitt er at vi teknisk kyndige får tilbake tjenestene vi har hatt i årevis, men må betale for det (eller se reklame i andre tilfeller). DVR'er og HTPCer har kunnet gjøre dette i over 10 år. Mythtv kan streame over internett, og det er ikke spesielt vanskelig hvis man har VPN og en rask internettlinje.

 

Skal inrømme at noen tjenester virkelig tilbyr noe nytt, som streaming av musikk og video. Men det er alt for ofte at noe kommer ut og jeg tenker "vi har jo kunnet gjøre dette lovlig i X år uten Y idiotiske restriksjoner og uten å betale Z kr pr. mnd"

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...