Gå til innhold

Nye iPhone 5S-lekkasjer på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ingen grunn til at Apple skal delta i noe spec-race. Bedre batterilevetid er mitt ønske nummer én, langt foran raskere cpu og gpu. Skjermen er strøken som den er, akkurat passe størrelse. Ingen vits å gjøre noe med designet heller.

 

Om de i tillegg legger til fingeravtrykk for sikkerhet er jeg storfornøyd, og bedre kamera er alltid en bonus (selv om jeg heller vil ha bedre følsomhet enn flere pixler).

 

De som vil ha HW-monstre får heller kjøpe Samsung, hver sin smak!

Endret av kvasbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du mange deler det ønsket? Synes du iphone har for kort batterilevetid i dag?

 

Ja, det tror jeg og det synes jeg. Med aktiv bruk får jeg kun en dag pr. lading, ofte mindre. Det hadde vært knall med mer.

 

Jeg innser at brukergruppa her inne antakeligvis er uenig med meg, men jeg tror det er hw.no-leserne som er lite representative, ikke jeg :)

Endret av kvasbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det tror jeg og det synes jeg. Med aktiv bruk får jeg kun en dag pr. lading, ofte mindre. Det hadde vært knall med mer.

 

Jeg innser at brukergruppa her inne antakeligvis er uenig med meg, men jeg tror det er hw.no-leserne som er lite representative, ikke jeg :)

 

Jeg opplever ikke at iphone holder under en dag innenfor noenlunde normal bruk (ei heller noen særlig andre smarttelefoner), jeg ville ikke tro det er så mange som har det problemet. Men vi får se, Apple turer jo på sin greie.

 

AtW

Lenke til kommentar
med andre ord vil man ha noe som faktisk har gått framover går man til type samsung galaxy s4, hatt iphone siden 2007 og generelt stor fan av apple men dette skuffer..

 

Er Galaxy S4 en stor oppgradering i forhold til S3?

 

Hvilke fremskritt er det du mener Apple burde ha oppnådd i en mindre oppgradering (dette er ikke iPhone 6)?

Lenke til kommentar

Er Galaxy S4 en stor oppgradering i forhold til S3?

 

Hvilke fremskritt er det du mener Apple burde ha oppnådd i en mindre oppgradering (dette er ikke iPhone 6)?

Virker som Apple ligger bak med innovasjon av nye ting, men kan jo være de overrasker med ekstrem batteri tid, noe i innmaten som ikke er avslørt.

Ble bare noe oppgitt, savner tiden når Apple tok KO på alle ved ny lansering, en stor del av mine venner som var iphone fans har gått over til samsung..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
Virker som Apple ligger bak med innovasjon av nye ting, men kan jo være de overrasker med ekstrem batteri tid, noe i innmaten som ikke er avslørt.

Ble bare noe oppgitt, savner tiden når Apple tok KO på alle ved ny lansering, en stor del av mine venner som var iphone fans har gått over til samsung..

 

Hva slags innovasjon er som kommer fra Samsung da? Jeg mistenker at du fokuserer for mye på teknologi og for lite på helheten. Innovasjon er bra, men det viktigste er å levere et gjennomført produkt.

Lenke til kommentar

Hva slags innovasjon er som kommer fra Samsung da? Jeg mistenker at du fokuserer for mye på teknologi og for lite på helheten. Innovasjon er bra, men det viktigste er å levere et gjennomført produkt.

sant det, ble vel bare skuffet da jeg ventet mer, men apple pleier alltid ha noe på lur så får håpe på det :)

Har jo hatt min 4 siden den kom ut, og den har ennå greit batteri, funker egentlig helt optimalt..

Lenke til kommentar

sant det, ble vel bare skuffet da jeg ventet mer, men apple pleier alltid ha noe på lur så får håpe på det :)

Har jo hatt min 4 siden den kom ut, og den har ennå greit batteri, funker egentlig helt optimalt..

 

Å lage en telefon som telefonnerder er fornøyd med i tre år er innovativt i min bok.

 

Selv kjøpte jeg fem i året helt til iPhone kom, nå bytter jeg annenhvert år. Det er å revolusjonere markedet for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å lage en telefon som telefonnerder er fornøyd med i tre år er innovativt i min bok.

 

Selv kjøpte jeg fem i året helt til iPhone kom, nå bytter jeg annenhvert år. Det er å revolusjonere markedet for min del.

Ja sant det, husker selv tilbake før iphone kom da byttet jeg minst par ganger i året..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...