Gå til innhold

Får vi se Sony Honami på IFA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ryktene vil ha det til at den har et 20-megapikselkamera med 1/1.6"-sensor og xenon-blits.

Tilnærmet samme sensorstørrelse som Nokia Lumia 1020 (1/1,5"). Det lover godt. Kombinerer de det med f/2,1 så snakker vi om like god lyssensitivitet.

 

Dette er den "Lumia 1020"-en mange ønsker seg med skikkelig telefonmaskinvare også. 5" FullHD-skjerm, Android, Snapdragon 800 (firekjerne Krait på opp til 2,3 GHz).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Sony har sammen med Garmin verdens verste kundeservice. Hadde ikke turt å kjøpe et eneste Sony produkt mer.

 

Tidligere trakk de PS3 fra sin egen nettbutikk fordi det var for komplisert å reklamere på den. De klarte utrolig nok ikke å ta imot sine egne produkter.

 

Siste forsøk jeg hadde med Sony og som førte til kroken på døren for min del involverte til slutt forbløffende mange Sony folk i Norge, Tyskland, England, USA, og Japan. Selv med et 40-talls personer på saken klarte de ikke å levere ett produkt fra sin egen nettbutikk som jeg forsøkte å bestille.

 

En bekjent er reperatør. Han forsøkte å bestille delertil en TV. SYV ÅR etterpå forsøkte Sony FORTSATT å få sendt ut delen.

 

ALDRI mer Sony for min del.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...