Gå til innhold

Sniktitt: OS X Mavericks (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Herlig at dere bruker gode gamle arngren som beskrivende bilde (mer kaotisk nettside skal man leite lenge etter) :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

er fortsatt en apple, noe som jeg aldri vil kjøpe så lenge pc finnes :)

Vet ikke om det har gått opp for deg, men en datamaskin er like mye en PC som en datamaskin fra Dell.

Du kan helt fint installere Linux, Windows, whatever operativsystem som støtter x86 på en datamaskin fra Apple.

 

Ingen tvinger det til å bruke operativsystemet OS X som denne diskusjonen handler om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Dette er for dumt. Gidder ikke ekstra når det er apple software. Null interesse.

 

Så hvorfor kommentere i en Apple tråd, hvis du har null interesse? :wee:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har gått opp for deg, men en datamaskin er like mye en PC som en datamaskin fra Dell.

Du kan helt fint installere Linux, Windows, whatever operativsystem som støtter x86 på en datamaskin fra Apple.

 

Ingen tvinger det til å bruke operativsystemet OS X som denne diskusjonen handler om.

 

da er det jo enda mindre grunn å kjøpe apple pc, siden man får mindre for pengene når det gjelder hardware.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Er en EXTRA tråd. Kommenterer fordi jeg vil at hardware.no skal ha andre ting i dette når jeg BETALER for det. Vanskelig å forstå?

 

Godt at det er ikke det er deg som bestemmer da. :wee: Og selv om du betaler for et produkt, er det ikke det samme som at man bestemmer over innholdet.

 

Nok OT.

 

Neste gang tar man tilbakemeldinger til redaksjonen via de rette kanalene i forumet, enten via tilbakemeldingskategorien i forumet eller via en epost til de!

Lenke til kommentar

Godt at det er ikke det er deg som bestemmer da. :wee: Og selv om du betaler for et produkt, er det ikke det samme som at man bestemmer over innholdet.

 

Nok OT.

 

Neste gang tar man tilbakemeldinger til redaksjonen via de rette kanalene i forumet, enten via tilbakemeldingskategorien i forumet eller via en epost til de!

 

Dette er stedet for tilbakemelding om ekstra innhold. Eller har du ikke fått med deg dette? De vil at folk skal si hva de mener om innhold osv slik at de kan rette på det.

 

Så du er OT fordi du prøver å slenge drit om MIN mening. JEG syns dette er dårlig stoff for extra og det har JEG lov til å mene og det skal JEG skrive her. ikke DU. Men hva du vil men slutt å bland deg fordi det sårer apple at jeg ikke liker dette stoffet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Dette er stedet for tilbakemelding om ekstra innhold.

 

Dette er ikke en tilbakemeldingstråd, dette er diskusjons tråden for sniktitt på OSX Mavericks. Har du behov for å gi tilbakemelding så gjør du det her: Tilbakemelding til Hardware Ekstra eller Tilbakemeldinger til redaksjonen og ikke i denne tråden!! Eventuelt kan du sende en epost!

Endret av Slettet+3124
La til en ekstra link som ble glemt i det opprinnelige innlegget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...