Gå til innhold

Slik ser en Mac Pro i glass ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på denne artikkelen, men jeg får vel stille som motvekt til alle disse andre før meg og si at jeg syntes den ser OK ut. Ingenting er kjipere enn de vanlige firkantede kabinettene man vanligvis ser. Og nei, pleksiglass og vannkjøling med farger ser ikke kult ut, det lukter bare svett nerd. Kudos til Apple for å lage noe litt annerledes i det minste.

post-212585-0-52632600-1373035095_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på denne artikkelen, men jeg får vel stille som motvekt til alle disse andre før meg og si at jeg syntes den ser OK ut. Ingenting er kjipere enn de vanlige firkantede kabinettene man vanligvis ser. Og nei, pleksiglass og vannkjøling med farger ser ikke kult ut, det lukter bare svett nerd. Kudos til Apple for å lage noe litt annerledes i det minste.

 

Har du lukta på en svett nerd? Litt rar fetish synes jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på denne artikkelen, men jeg får vel stille som motvekt til alle disse andre før meg og si at jeg syntes den ser OK ut. Ingenting er kjipere enn de vanlige firkantede kabinettene man vanligvis ser. Og nei, pleksiglass og vannkjøling med farger ser ikke kult ut, det lukter bare svett nerd. Kudos til Apple for å lage noe litt annerledes i det minste.

Vannkjøling ser awsome ut og den tingen e noe alle hadde prøvd å åpne for å kaste søppel oppi.

 

Men vannkjøling lukter ikkje svett nerd, en svett nerd lukter svett nerd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skulle gjerne likt å ha en Intel-basert arbeidsstasjon med de specsa der jeg...
Spesifikasjonene er ikke noe problem å matche. Det eneste Apple har gjort er å ta seg den friheten å bryte med den klassiske formfaktoren for arbeidsstasjoner.

Det vil blant annet kreve at du har større infrastruktur/støtteapparat rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måten Intel integrerer mye energieffktiv ytelse og interface-muligheter på veldig liten plass åpner for at Apple kan bestemme seg for en formfaktor og stappe masse greier inn i den. Når man i tillegg kan kaste all bransjekompatibilitet på båten blir det i tillegg enda enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...