Gå til innhold

Fnatic sparker kjent League of Legends-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"så jeg følte ikke at det var noe press eller nødvendig å øve"Neida, ingen vits å øve. Seriøs "sport" dette gitt.

 

for de beste snakker vi om rundt 6-12 timer når man øver og trener også kommer jo alt rundt som trening på treningsentre (healthy body is a healthy mind etc)

Lenke til kommentar
"så jeg følte ikke at det var noe press eller nødvendig å øve"Neida, ingen vits å øve. Seriøs "sport" dette gitt.
for de beste snakker vi om rundt 6-12 timer når man øver og trener også kommer jo alt rundt som trening på treningsentre (healthy body is a healthy mind etc)

 

Dette er ikke helt sant, ja det gjelder i de aller fleste tilfeller men ikke alle. Se på Stephano i SC2, han øver faktisk ekstremt lite og er på topp alikevel.

 

Jeg er enig i kommentaren din på generell basis, men det finnes unntak :)

Lenke til kommentar
"så jeg følte ikke at det var noe press eller nødvendig å øve"Neida, ingen vits å øve. Seriøs "sport" dette gitt.
for de beste snakker vi om rundt 6-12 timer når man øver og trener også kommer jo alt rundt som trening på treningsentre (healthy body is a healthy mind etc)

 

Kommer helt an på hvordan man øver. Å øve effektivt kort er bedre enn å øve "feil" lenge.

F.eks øver du riktig på gitar 20 minutter hver dag kan du bli mye bedre enn en som spiller gitar 6 timer hver dag og øver uten mål og mening

Lenke til kommentar

"så jeg følte ikke at det var noe press eller nødvendig å øve"Neida, ingen vits å øve. Seriøs "sport" dette gitt.

Det er stor forskjell på å skippe lagtrening og å ikke spille soloqueue. Nrated var den beste supporten i EU etter at EdWard forlot Gambit, og ble sparket ut av Fnatic fordi han ikke spilte nok soloqueue. At han ikke spiller soloqueue er irrelevant for lagkjemi, kun for hvor godt han spiller selv. Og når han faktisk spiller godt nok, så er det noe som skurrer når de sparker han for å spilt for lite på egenhånd.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvordan man øver. Å øve effektivt kort er bedre enn å øve "feil" lenge.

F.eks øver du riktig på gitar 20 minutter hver dag kan du bli mye bedre enn en som spiller gitar 6 timer hver dag og øver uten mål og mening

 

ofc Vil nok tro at i LoL er det mindre problem med øving da det ikke er like mye mekanikk inne i bildet som f.eks SC2 der du har build orders for å få et maksimum ut av ressursene du sanker og minst mulig dødtid. Og ja de timene brukes ikke bare til mindless grinding, det er jo selvsagt diskusjoner øvningspartnere, se på replays til neste motstandere etc.

 

Dette er ikke helt sant, ja det gjelder i de aller fleste tilfeller men ikke alle. Se på Stephano i SC2, han øver faktisk ekstremt lite og er på topp alikevel.

Jeg er enig i kommentaren din på generell basis, men det finnes unntak

Stephano er jo unik i dette tilfellet da han har en sjette sans når det gjelder det han skal gå og hvordan han vil gå frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...