Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 4 (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir det første Battlefield-spillet jeg ikke kjøper før det får en kraftig prisreduksjon. Skuffet over hvor likt Battlefield 3 det ser ut.

 

Kunne ikke brydd meg mindre om at en skyskraper faller ned, det er alt annet som er relevant resten av tiden man spiller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette blir det første Battlefield-spillet jeg ikke kjøper før det får en kraftig prisreduksjon. Skuffet over hvor likt Battlefield 3 det ser ut.Kunne ikke brydd meg mindre om at en skyskraper faller ned, det er alt annet som er relevant resten av tiden man spiller.

 

BF3 var under 200,- før 2 uker var godt. Så du slipper nok å vente så lenge.

For min del tviler jeg det blir kjøp. Hele Origin/BattleLog- opplegget er kjempe- turn off for min del.

I tillegg til netcode/hitreg- opplegget der man er nærmest udødelig ved ~250ms og en veldig offensiv spillestil. Samt alt for mye tilfeldigheter.

Lenke til kommentar

Det er vel samme ulla...større ull, men fremdeles samme ulla. Skyskraperen vil nok ikke falle noen annen vei enn EN vei uansett, så det er jo ikke noe "nytt" de kommer med... det er jo bare en større bygning... Som vanlig så blir det en veldig tynn evolusjon på grafikk sia og ingenting på gameplay/mechanics....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Men det nye CoD spillet skal vi skryte som bare det av! Levende fisker som beveger seg! Dynamiske verdener under multiplayer! SYKERE KAN DET IKKE BLI XDDD!
Har vi gjort det?EDIT: Eller, har JEG gjort det?http://www.gamer.no/artikler/147509/sniktitt-call-of-duty-ghosts/

 

Beklager, var nok ikke på her på gamer. Ikke ofte jeg kommer med slike kommentarer, og må bare beklage. Kan jeg slette kommentaren?

Lenke til kommentar

Blir ikke kjøp fra min side.

Etter den gedigne skuffelsen BF3 var iforhold til fantastiske BF2, så ser jeg ingen vits til å bruke penger på EA og deres kundefiendtlige holdninger.

 

Hjelper ikke at Peter Moore har uttalt seg etter floppen til Medal of Honor: Warfighter så skal Battlefield-serien bli en årlig serie.

 

Nei, skjerp dere, EA.

Lenke til kommentar
Men det nye CoD spillet skal vi skryte som bare det av! Levende fisker som beveger seg! Dynamiske verdener under multiplayer! SYKERE KAN DET IKKE BLI XDDD!
Har vi gjort det?EDIT: Eller, har JEG gjort det?http://www.gamer.no/artikler/147509/sniktitt-call-of-duty-ghosts/
Beklager, var nok ikke på her på gamer. Ikke ofte jeg kommer med slike kommentarer, og må bare beklage. Kan jeg slette kommentaren?

 

Ingen skade skjedd. :)

 

Jeg tror ikke du kan slette kommentaren, men ser heller ikke noe problem i at den står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...