Gå til innhold

Nvidia vil gi deg 20 prosent bedre ytelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laster ned nye driveren for GTX660 kortene mine i SLi profil as we speak :D BF3 kjører allerede på full guffe og rundt 80-90FPS så der trengs det ikke noe særlig mer. Men har trøbbel med Far Cry 3 der FPS plutselig detter i bånn og dermed dra seg opp igjen :-/

 

Rart, har aldri hatt problemer med FC3, men så har jeg ATI ikke Nvidia da o.O

Lenke til kommentar

Er kun det spillet eg har hatt problemer med. ATi/AMD derimot som eg har hatt i 5-6år ble eg møkk lei etter FPS stutter og driver rot og gikk endelig tilbake til Nvidia. Angrer ikke :w00t:

 

hehe hadde nvidia før også, men ATI er mer kreft for mindre penger, Går nok tilbake til nvidia når jeg skal bytte neste gang også siden de samarbeider med flere spill for tiden enn ATI.

Forsiktig nå, eller så blir det fanboy-krig her :p

 

hehe kanskje det!

Endret av Korporal Kranium
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Laster ned nye driveren for GTX660 kortene mine i SLi profil as we speak :D BF3 kjører allerede på full guffe og rundt 80-90FPS så der trengs det ikke noe særlig mer. Men har trøbbel med Far Cry 3 der FPS plutselig detter i bånn og dermed dra seg opp igjen :-/

 

Litt OT i forhold til artikkelen, men er du fornøyd med den komboen? Har et GTX 660 selv, og kunne nesten vurdert et til, har endt opp med å spille mer PC-spill enn jeg trodde jeg ville gjøre. :p

Lenke til kommentar
Laster ned nye driveren for GTX660 kortene mine i SLi profil as we speak :D BF3 kjører allerede på full guffe og rundt 80-90FPS så der trengs det ikke noe særlig mer. Men har trøbbel med Far Cry 3 der FPS plutselig detter i bånn og dermed dra seg opp igjen :-/
Litt OT i forhold til artikkelen, men er du fornøyd med den komboen? Har et GTX 660 selv, og kunne nesten vurdert et til, har endt opp med å spille mer PC-spill enn jeg trodde jeg ville gjøre. :p

Har 2 660TI i SLI å er kjempe fornøyd. Enda ikke opplevd microstuttering eller screentearing :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det for slags søppel dere gir ut for tiden Nvidia?

Både denne og forrige driver får dataen til å henge seg. Ikke en gang ctrl+alt+del fungerer. Dette er for dårlig! Tilbake til 314 driveren for min del. Den funker i allefall.

Hadde samme problem med forrige driver. Ikke opplevd noen problemer med nyeste driver enda.
Lenke til kommentar

Snakk om misvisende overskrift!

 

Er kun det spillet eg har hatt problemer med. ATi/AMD derimot som eg har hatt i 5-6år ble eg møkk lei etter FPS stutter og driver rot og gikk endelig tilbake til Nvidia. Angrer ikke :w00t:

Det høres ut som om du går tom for VRAM, GTX 660 hadde en ekkel tendens ved lansering at det hakket noe voldsomt når VRAM-forbruket oversteg 1536MB og det er godt mulig det fortsatt er der.

hehe hadde nvidia før også, men ATI er mer kreft for mindre penger, Går nok tilbake til nvidia når jeg skal bytte neste gang også siden de samarbeider med flere spill for tiden enn ATI.

Av det jeg har sett har det kommet minst tre ganger så mange "Gaming Evolved"-titler enn TWIMTBP-titler det siste halvåret, eller har jeg ikke fulgt med?

Jeg vet at Metro:LL var TWIMTBP, men på en annen side:

Crysis 3, GRID 2, Tomb Raider, Far Cry 3, DMC: Devil May Cry, Far Cry 3: Blood Dragon, Bioshock: Infinite, Hitman: Absolution, MoH: Warfighter, Sleeping Dogs, og Dishonored er alle "Gaming Evolved," det virkelig interessante er at ingen "Gaming Evolved"-titler har hatt grafikkinnstillinger som kun kan kjøres på AMD-maskinvare - i motsetning til "TWIMTBP" med PhysX (fortsatt ikke en fysikkmotor,) TXAA (Slow Unsharp AA,) og CUDA-effekter.

 

Hva er det for slags søppel dere gir ut for tiden Nvidia?

Både denne og forrige driver får dataen til å henge seg. Ikke en gang ctrl+alt+del fungerer. Dette er for dårlig! Tilbake til 314 driveren for min del. Den funker i allefall.

"The Way It's Meant To Be Played". Nvidia har ikke driverproblemer, om du mener noe annet tar du feil :sleep2:

Min laptop kjører fortsatt på 306.97, ettersom alle nyere drivere får GPU Boost til å gå fullstendig yoyo.

Endret av arni90
Lenke til kommentar
Laster ned nye driveren for GTX660 kortene mine i SLi profil as we speak :D BF3 kjører allerede på full guffe og rundt 80-90FPS så der trengs det ikke noe særlig mer. Men har trøbbel med Far Cry 3 der FPS plutselig detter i bånn og dermed dra seg opp igjen :-/
Litt OT i forhold til artikkelen, men er du fornøyd med den komboen? Har et GTX 660 selv, og kunne nesten vurdert et til, har endt opp med å spille mer PC-spill enn jeg trodde jeg ville gjøre. :p
Har 2 660TI i SLI å er kjempe fornøyd. Enda ikke opplevd microstuttering eller screentearing :)

 

Første gang eg har prøvd meg på SLi/CrossFire og må virkelig si eg ikke skjønner hva alle baler med når det gjelder microstuttering eller screentearing :)

Lenke til kommentar
Er kun det spillet eg har hatt problemer med. ATi/AMD derimot som eg har hatt i 5-6år ble eg møkk lei etter FPS stutter og driver rot og gikk endelig tilbake til Nvidia. Angrer ikke :w00t:
hehe hadde nvidia før også, men ATI er mer kreft for mindre penger, Går nok tilbake til nvidia når jeg skal bytte neste gang også siden de samarbeider med flere spill for tiden enn ATI.
Forsiktig nå, eller så blir det fanboy-krig her :p
hehe kanskje det!

Njaaa. Er ikke så hypp på noe fanboykrig selv :p Fikk tilbud av en kompis som selger datautstyr så eg fikk et splett nytt Asus GTX660 CUII OC for 1100,- og siden ATi 5850 1ghz kortet sin vifte plutselig gikk til helvete så byttet eg tilbake til Nvidia. Så var det komplett tilbud på det samme kortet som eg allerede hadde og fikk det for 1400 ish.

Fikset forresten gamle ATi kortet så det funker knall enda men hadde store driverproblemer med Skyrim blant annet der hester og dører å slikt ble usynlig osv. Men kjørte BF3 med alt på fullt bortsett fra AA på rundt 50fps så var forsåvidt fornøyd med det når driveren først funket som den sku :p

Har selv hatt 3 kort fra både ATi/AMD og Nvidia og 1 Vodoo3 fra 3DFX way back :p

Lenke til kommentar

Hva er det for slags søppel dere gir ut for tiden Nvidia?Både denne og forrige driver får dataen til å henge seg. Ikke en gang ctrl+alt+del fungerer. Dette er for dårlig! Tilbake til 314 driveren for min del. Den funker i allefall.

 

Har ikke hatt noe problemer so far. Blir litt spilling av DayZ, Metro Last Light og BF3 ikveld/natt så vi får se hvordan den oppfører seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...