Gå til innhold

– PlayStation 3 ble hemmet av intern kjekling (PS3, PS4, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi slapp ihvertfall Red ring of death. :pNoen som vet hva Microsoft har sagt innen det og den nye maskinen?

 

Rykter om at One har lignende problemer (overoppheting), og at MS sin løsning har vært å klokke ned prosessoren. Ps4 skal vissnok kjøre på 1.9ghz, mens One kjører på 1.5 eller 1.6. Ikke noe offisiell uttalelse på det da.

Lenke til kommentar

Jeg ville gjerne betalt MER for å få en konsoll som var tilnærmet tyst. Ganske irriterende støy fra de fleste konsoller. Høres ut som en hårføner .....

 

Lydisolering til så kompakt maskinvare ville nok krevd enn litt større boks, kanskje 3-9%? Og i tillegg ville selve støydempingen sikkert kostet 1500-2000, med tanke på moms og alt annet. Ville du betalt så mye?

 

Eller så kunne boksen vært ganske mye større, med plas till 150 mm vifter, da ville maskinen blitt ganske stille, men bokkse måtte vært 17 cm høy ihvertfall.

Lenke til kommentar

Lydisolering til så kompakt maskinvare ville nok krevd enn litt større boks, kanskje 3-9%? Og i tillegg ville selve støydempingen sikkert kostet 1500-2000, med tanke på moms og alt annet. Ville du betalt så mye?

 

Eller så kunne boksen vært ganske mye større, med plas till 150 mm vifter, da ville maskinen blitt ganske stille, men bokkse måtte vært 17 cm høy ihvertfall.

 

Jeg ville betalt mer for en stillere versjon ja, men 1500-2000 formindre støy? Den må du lengre ut på landet med.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg ville gjerne betalt MER for å få en konsoll som var tilnærmet tyst. Ganske irriterende støy fra de fleste konsoller. Høres ut som en hårføner .....

 

Har den første PS3 utgaven, og må si at det med lyd irriterte meg også ganske grundig, samme med 360.

 

Men hadde en langt bedre opplevelse med PS3 etter at jeg byttet ut harddisken med en SSD disk. Klart at helikopteret begynner av og til, men det virker ihvertfall som om det er mindre hyppig.

 

Lenke til kommentar

seff er ALT galt med PS3 når de har PS4 på vei. Makan til PISSPREIK skal du lete lenge etter. Håper de går personlig konkurs hele bunten i SONY

Så svart hvitt er det da ikke. Men klart at når en ny konsoll er på vei så må jo sammenligninger nødt til å skje. Vær heller glad for at de lærer og gjør en bedre jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Di har nok gjort alt enklare for spillutviklere med PS4, men di som har fått taket på å utvikle til PS3 vil nok komme med nokre godspill til før den blir borte.

 

Har heller ikkje problem med vifte-støy, men støvtørk samt sjekke at det ikkje ligger eit par hybelkaniner og har seg nær luftekanalen er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...