Gå til innhold

Test: KooBrick WiFi, Docki, Roomi og Boxi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Tulleprodukt 2.0, ... og Jensen er vel ikke akkurat kjent for utprega kvalitet fra før. Meeeen, det er vel alltids noen "blondiner" som synes boksene var søte saker - de har jo runde hjørner...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Tja...

Kjenner mange jeg som har kunnet tenkt seg noen penere produkter på veggen enn den stygge ruteren med 3 store antenner.

 

Når det er sagt så har jeg heldigvis en kone som er nesten mer opptatt av nettverks ytelsen enn det jeg har og klager stadig vekk når nettet detter ned.

Lenke til kommentar

 

Oi! Måtte du komme med den linken mens fruen stod bak. Hun sa : denne må vi ha :p

Så faktisk veldig bra ut.

 

Når det gjelder Jensen produktene så er jeg nok enig med din tidligere kommentar om at det er litt hipp som hopp med kvaliteten , har vært borti rutere som har vært dønn stabile og noen som lever sitt eget liv der og dette kan skje med ene og samme ruter.

 

Det hadde faktisk vært litt spennende om HW hadde kunnet tatt enn grundig test over noen måneder og notert seg eventuelle problemer som dukker opp. Dette er nyttig informasjon til kundene spesielt rettet mot brukere som driver med mye multimedia eller har behov for top latency hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Oi! Måtte du komme med den linken mens fruen stod bak. Hun sa : denne må vi ha :p

Så faktisk veldig bra ut.

He, he .. du får hilse. Ubiquiti kan forøvrig kjøpes hos dustinhome.

Det hadde faktisk vært litt spennende om HW hadde kunnet tatt enn grundig test over noen måneder og notert seg eventuelle problemer som dukker opp. Dette er nyttig informasjon til kundene spesielt rettet mot brukere som driver med mye multimedia eller har behov for top latency hele tiden.

Savner langtid's tester på mange produkter. Alt fra harddisker (SSD) til tastaturer og mus. Det virker som verden mest er opptatt av ferskvare, lite interresert å følge opp de vanlige "hot-new-produkt" -testene sine med brukserfaringer seinere. Helt enig i at det hadde vært en interessant, ganske unik og bra greie for hw.no, dog er det sikker rimelig ressurskrevende.

Lenke til kommentar

Jensen er det største rælet du finner i universet. Bokstavelig talt.

Nåja. Personlig mener jeg at det er D-Link som stikker av med den tittelen.

 

Ang. langtidstesting så er vel mangel av sådan grunnen til at så mange har kjøpt tidenes dårligste router, D-Link DIR 655. Den funka nok fint i de 2 minuttene den ble testet og fikk terningkast 6.

Hadde de latt den stått på i en ukes tid før de kastet den terningen så kunne mange dataanalfabeter spart seg mye hodebry.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som er lekkert med det greiene der ?Jeg er helt enig med Tiltman Tullprodukt 2.0

 

Og det skiller seg ikke spesielt ut heller ... du får kjøpt is i hvite plastbokser med runde kanter, og de er anvendelig til noe etter at man har spist opp isen ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som er lekkert med det greiene der ?Jeg er helt enig med Tiltman Tullprodukt 2.0
Og det skiller seg ikke spesielt ut heller ... du får kjøpt is i hvite plastbokser med runde kanter, og de er anvendelig til noe etter at man har spist opp isen ...

 

Hadde nesten vært penere å ta en slik tom isboks og sette oppned over den vanlige ruteren... :-)

 

De tuppene som stikker opp, er sikkert etter inspirasjon fra Lego, men en elendig tolkning i mine øyne. Dog prinsippet er greit nok.

 

Eneste ok der er Docki. Fått montert inn en led-pære som kan skifte farge, så kunne det blitt stilig. Nesten så man kunne brukt de da til føtter under høyttalere og hifikomponenter for å få en litt Hi-Tech/Tecno-inspirert følelse i mørket. ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...