Gå til innhold

Nå kan du styre iPhone med hodet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er vel dette snakk om en funksjon som hovedsakelig skal hjelpe mennesker som har problemer med å trykke på skjermen.

 

Tror ikke en som har problemer med å trykke på skjermen har noe med telefon å gjøre. Hvor mye kan du bruke en telefon med å bevege hode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt ubrukelig funksjon dette med bevegelser med øyne og hode, samme med Samsung, du vil bare se dum og teit ut, sitte der og bevege hode fram og tilbake som en tulling. Nei takk, funker best med fingre, ser mer riktig ut.

 

Samsung sin funksjon fungerer helt perfekt hos meg, og jeg ser ikke ut som en tulling når jeg tilter lett på hodet for å ble nedover nettsidene. Har du prøvd dette selv? Er du kanskje bare en person med veldig mye hat og undertrykte minner fra barneskolen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror ikke en som har problemer med å trykke på skjermen har noe med telefon å gjøre. Hvor mye kan du bruke en telefon med å bevege hode.

Jeg vil tro at "bryterkontroll" eller styring med hodebevegelser også fungerer med iPad. Og hvorfor skal ikke personer med nedsatt bevegelsesevne eller lammelser i armer/hender ha behov for å bruke en telefon?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Helt ubrukelig funksjon dette med bevegelser med øyne og hode, samme med Samsung, du vil bare se dum og teit ut, sitte der og bevege hode fram og tilbake som en tulling. Nei takk, funker best med fingre, ser mer riktig ut.
Samsung sin funksjon fungerer helt perfekt hos meg, og jeg ser ikke ut som en tulling når jeg tilter lett på hodet for å ble nedover nettsidene. Har du prøvd dette selv? Er du kanskje bare en person med veldig mye hat og undertrykte minner fra barneskolen?

 

Jeg har sett folk som prøver å styre telefonen med hode, ser rett og slett dum ut, ta opp deg selv på video og se hvor dum du ser ut.

Lenke til kommentar
Nå er vel dette snakk om en funksjon som hovedsakelig skal hjelpe mennesker som har problemer med å trykke på skjermen.
Tror ikke en som har problemer med å trykke på skjermen har noe med telefon å gjøre. Hvor mye kan du bruke en telefon med å bevege hode.

 

Ja, haha, hva skal handicappa folk med telfon lizm... Hvor dust kan du være? HAHA iPhone har funksjoner for folk med dårlig syn, hvorfor skal blinde ha telefon?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...