Gå til innhold

Snapchat vil ta betalt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er snakk om valgfri tilleggstjenester er det greit, og jeg for min del er forsåvidt villig til å betale for appen - i alle fall om det blir på samme vis som "alle andre" apps, type 7 eller 14 kr... Men det er vel svært mange svært unge mennesker som bruker denne applikasjonen som muligens ikke er like villig, eller har mulighet.

 

At iOS7 gir mulighet for screenshot uten varsling er vel ikke noe særlig...

Lenke til kommentar

Det heile vil vell være avhengig av kva forbrukaren må betale for. Dersom ein må betale for å bruke appen utan at ein får noke særlig igjen så vil brukerane berre hoppe over på neste app som har ein liknande funksjon.

 

Det dei eigentleg burde gjere er å lage ein SnapChat pro versjon der ein jobber med å gjere appen endå sikkrarare mot kopiering/lagring av bileta. På min telefon hender det seg at snappen ikkje blir registrert som lest fyrste gongen eg åpner den, dette gjer at eg kan sjå samme snappen fleire gongar.

I tillegg så finnes det også diverse tjuvtriks som kan brukast for å lagre snapper.

 

Det burde vell ikkje være så vanskelig å eliminere enkelte av desse metodane? Print screen funksjonen må vell kunne deaktiverast når appen er åpen f.eks? Og snapper som ligger på vent for å bli åpna kunne vell ha vært krypterte?

 

Slik som snapchat fungerer i dag så er det berre ein enklare måte å sende bildemeldinger på enn det er å sende f.eks MMS. Men hadde ein lagt litt meir energi i å gjere appen endå sikkrare mot bildelagring så kunne det vært verdt å betale litt for det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...