Gå til innhold

Ubisoft jobber med hver spillserie til det er nødvendig med pause (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sansen for Ubisoft, di prøver å få nytt liv inn i spill som kan sjå ut til å trenge pause samt hoster fram att spill som har hatt ein lengre pause. Syns di viste bra evne til å dra liksomspilling med guitar hero til ekte spilling med Rocksmith. Kan komme mykje snadder via Ubisoft framover og det takker man ikkje nei til. :)

Lenke til kommentar

Nei, gode eller dårlige ideer, de gir gass!Litt for repetivt i AC, Guitar Hero kjørte de i dass.

 

Guitar Hero var Activision.

 

Brotherhood og Revelations var ganske så idétomme, de bygget videre på AC2 sin suksessmodell, og la kun til små modifikasjoner. Når det er sagt, så hadde jo AC3 en god del nyheter (som ikke alle var like gode), og AC4 ser flott ut.

 

Jeg ser ikke problemet med å fortsette serier så lenge folk liker dem. Når det er sagt, tror jeg egentlig ikke de helt mener at de vil stoppe når de har "gått tom for idéer.". Det er nok mer snakk om "når folk ikke lenger gidder å kjøpe spillene".

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Guitar Hero var Activision.

 

Brotherhood og Revelations var ganske så idétomme, de bygget videre på AC2 sin suksessmodell, og la kun til små modifikasjoner. Når det er sagt, så hadde jo AC3 en god del nyheter (som ikke alle var like gode), og AC4 ser flott ut.

 

Jeg ser ikke problemet med å fortsette serier så lenge folk liker dem. Når det er sagt, tror jeg egentlig ikke de helt mener at de vil stoppe når de har "gått tom for idéer.". Det er nok mer snakk om "når folk ikke lenger gidder å kjøpe spillene".

 

Så klart det er, unnskyld :p Idiotisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...