Gå til innhold

EA sendte ut feilaktige alfa-invitasjoner for Battlefield 4 (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan hjelper det meg at de unnskylder seg? Jeg fikk invite og trodde jeg skulle få spille, så får jeg bare en lusen mail idag om at det var en feil.

 

EA/DICE bør tenke seg om... Først kjører dem alpha uten W8 støtte også kjører dem på med denne flausa..

Lenke til kommentar

De burde ha større kompensering enn en "wops" mail.Men så er det jo EA.

 

Herregud, slutt å hate sånn... *stønn* Mener du virkelig at de burde fått kompensasjon? Når det har skjedd en feil så er det ingen grunn til at noen burde dra nytte av det, selvom du kanskje er sur for SimCity (som jeg forhåndsbestilte uten å klage). Moralen er: slutt å klag!

 

Denne posten bidro kanskje ikke veldig til diskusjonen men jeg er bare drittlei av folk som driver å hater på EA og andre store selskap, det fører ikke til annet enn nedspamming av forum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden mange her tydeligvis ikke leste mailen de fikk, så siterer jeg her:

 

"

Please note that this is a highly tech-focused, white-boxed Alpha Trial that does not represent final quality of the game. Most of the level textures will be white (except Soldiers and Vehicles), and performance at this early stage of development will be potentially choppy, with possible issues such as server lag and downtime.

"

 

Så, om du ikke har en fetish for tidlig alpha, så er det ingen "big deal". Men må innrømme at jeg også var rimelig gira da jeg så tittelen, før jeg leste resten av teksten. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, slutt å hate sånn... *stønn* Mener du virkelig at de burde fått kompensasjon? Når det har skjedd en feil så er det ingen grunn til at noen burde dra nytte av det, selvom du kanskje er sur for SimCity (som jeg forhåndsbestilte uten å klage). Moralen er: slutt å klag!

 

Denne posten bidro kanskje ikke veldig til diskusjonen men jeg er bare drittlei av folk som driver å hater på EA og andre store selskap, det fører ikke til annet enn nedspamming av forum.

 

Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg.

Lenke til kommentar

Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg.

 

Hæ? Simcity 4 var jo endeløst gøy, man måtte jo være ganske korka (eller ikke ha prøvd SC4) for å ikke være kåt på oppfølgeren? Det er riktig at det ikke svarte helt til forventningene, og hadde server-problemer i begynnelsen, men det gir ingen grunn til å begynne å sutre. Du er vel av den sorten som mente at telenor burde gi ut galaxy tabs (noe de endte med å gjøre) under 1-kroners tabben sin?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...