Gå til innhold

Ellen Page om likheten til The Last of Us-Ellie (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har sett mange spill/ animerte figurer som kan likne på Ellen Page. Det er hysterisk i det hele tatt å reagere på dette. Hvis man skulle fjerne alle spill/ animerte figurer pga likhet med "kjendiser" så hadde vi endt opp med bare "troll" (jeg mener faktiske troll, ikke stygge mennesker) i spillene. Jeg har også sett mange ikke kjente personer som likner i spill, er bare fordi hun er kjendis at dette er et tema. Men men, er artig å høre slike uviktige ting kjendiser reagerer på, håper Chuck Norris begynner å klage på folk/ spillfigurer som har like mye brysthår som ham :p

 

Edit; skriveleif

Endret av blablabling
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hehe, tid for agurk-nyheter nå?

 

Vil ikke si likheten er så voldsomt stor. Har sett større likheter enn dette. Om det var bevisst inspirert eller ikke er en ting. Men mange folk ligner tilfeldigvis faktisk utrolig mye på en annen. Har avogtil lurt på hvordan folk klarer å kjenne hverandre igjen i Kina...

 

Men regner med det ikke går an å ta patent på trynet, så hun får ha lykke til med det.

Lenke til kommentar

Nå sliter jeg litt med å se likheter mellom barn og deres foreldre, søsken og andre familiemedlemmer. Det vil si, joda, jeg ser de helt åpenbare trekkene, som likheten mellom to eneggede tvillinger, men jeg sliter altså med å se noen umiddelbare familietrekk hos Ellie og Ellen.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

C-kjendis reagerer på noe. Et spill. Hun mener hun er lik en liten jentunge i et zombiespill. Grip strå, skynd deg kvinne!

 

Vettu hva, denne kommentaren kunne du spart deg. Hun stilte opp i en AMA-tråd og ble spurt om dette. Reaksjonen hennes var helt naturlig og heller harmløs, det er kun media som lager blest rundt dette.

Lenke til kommentar
C-kjendis reagerer på noe. Et spill. Hun mener hun er lik en liten jentunge i et zombiespill. Grip strå, skynd deg kvinne!
Vettu hva, denne kommentaren kunne du spart deg. Hun stilte opp i en AMA-tråd og ble spurt om dette. Reaksjonen hennes var helt naturlig og heller harmløs, det er kun media som lager blest rundt dette.

Spillet har fått veldig bra mottakelse, og nå klager hun? Hvor var hun da Ellie dukket opp første gang? Du tror ikke seriøst det er tilfeldig hun kjerringa klager nå i stedet for for en måned eller to siden?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Spillet har fått veldig bra mottakelse, og nå klager hun? Hvor var hun da Ellie dukket opp første gang? Du tror ikke seriøst det er tilfeldig hun kjerringa klager nå i stedet for for en måned eller to siden?

 

Det er en meget enkel grunn til at hun nevner dette nå, det er fordi hun ble direkte spurt av en person på Reddit i en AMA-tråd. Du får det til å høres ut som om hun allerede har gått til rettsak og tatt kontakt med media på egen hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...