Gå til innhold

EA gjenoppliver ikke «online pass» (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiden får vise om EA har planer om å erstatte dette med noe verre. Det er faktisk mye som tyder på at selskapet har planer om å bygge opp den negative omtalen de har fått.

 

Sa ikkje EA for ei stund sia at dei ville ha mikrotransaksjon i alle spel?

Eg tykkjer det er verre, av prinsipp.

Lenke til kommentar

Så lenge mikrotransaksjonene er "fjas" som legendariske drakter/stadioner osv, så driter jeg i det. Online-pass har vært noe drit som burde fått mer pes enn det har fått.

 

Enig. Så lenge DLC er visuelle effekter og stæsj som ikke påvirker gameplay er jeg åpen for slike ting. Men DLC som gir fordeler i spill, eller i form at utvidelser som at "gammel" standard burde vært en del av spillet er jeg ikke glad for. Dessverre hiver folk seg over disse, så de er nok kommet for å bli,

 

Lenke til kommentar

En "grei" mikrotransaksjon i mine øyne er når man kan betale for XP-boost eller betale for ren XP. Da kan de som vil kjøpe seg opp og fram, mens de i praksis ikke får noen fordel i forhold til dem som spiller mye. Slik fungerer Ultimate Team i dag i form av kortpakkene man kan kjøpe for ingame coins. Noe tilsvarende på Be-a-Pro online figur hadde ikke tatt livet av meg.

Lenke til kommentar

Joey! What have they done to you? Om de hadde kjøpt rettighetene til at resten av gjengen fra Friends skulle være med så skulle jeg ha kjøpt mitt første Call of Duty spill. Det kunne blitt fryktelig bra om historien var at vi fulgte den tidligere vennegjengen som nå hadde vervet seg for å forsvare et hjemland i krise. For å skape en link til tv-serien og for å gjøre noen scener mer ubehagelige så skulle det ha vært en laughtrack noen steder i spillet, som regel i ganske upassende situasjoner. Om spillet faktisk hadde gått above and beyond the Call of Duty så kunne jo historien vært litt dynamisk slik at hvem som faktisk overlevde og hvem som kom hjem med alle lemmer i behold faktisk kom an på noen valg spilleren hadde gjort tidligere. (Men som var uforutsigbare og ikke presentert for deg i store bokstaver.)

Lurer på om Phoebe kunne ha brukt skytevåpen på en forsvarlig måte, eller om det hadde vært bedre om hun utførte tjenesten på et annet vis?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...