Gå til innhold

Titanfall-skaper: ? Enspillerdel gir ikke mening (Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp dette gjør at jeg ikke er interessert i TitanFall. Å spille mot usportslige unge "voksne" som banner og skriker har jeg blitt for gammelt til. Og jeg er 24 år... Spillet ser kult ut og dersom det blir et litt voksent community så kan det muligens hende jeg skaffer det til PC.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nettopp dette gjør at jeg ikke er interessert i TitanFall. Å spille mot usportslige unge "voksne" som banner og skriker har jeg blitt for gammelt til. Og jeg er 24 år... Spillet ser kult ut og dersom det blir et litt voksent community så kan det muligens hende jeg skaffer det til PC.

 

En relativt enkel løsning på dette er å teame opp med folk du kjenner eller vet er modne nok, men jeg er enig i at det er altfor mye lavmål i online spill mtp umodne mennesker. Selv helt opp i 20-25 års alderen.

Lenke til kommentar

Helt fair holdning å ha. Vi trenger utviklere som kun fokuserer på multiplayer også, så ingen krise i boken min. Titanfall blir sikkert et kult nok fps multiplayerspill det.

 

Mer latterlig er det at store spillnettsider kaller spillet for "game of the show" på e3.

Endret av Torsdag
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes selv dette er litt trist, selv om jeg også ser argumentasjonen. Jeg liker en god enspillerdel med de episke øyeblikkene, de visuelle inntrykkene som gir en WOW følelse før du fortsetter. Vi ser en antydning til dette i traileren over.

 

Selv har jeg rundet enspillerdelen i alle FPS'ene jeg har, og jeg synes de har vært greie nok, selv om det ikke har vært fortellermessige epos. Like vel ser jeg jo at det ikke har vært der fokuset har vært.

Lenke til kommentar
Nettopp dette gjør at jeg ikke er interessert i TitanFall. Å spille mot usportslige unge "voksne" som banner og skriker har jeg blitt for gammelt til. Og jeg er 24 år... Spillet ser kult ut og dersom det blir et litt voksent community så kan det muligens hende jeg skaffer det til PC.
En relativt enkel løsning på dette er å teame opp med folk du kjenner eller vet er modne nok, men jeg er enig i at det er altfor mye lavmål i online spill mtp umodne mennesker. Selv helt opp i 20-25 års alderen.

 

Bruker selv denne løsningen og er derfor tilhenger av Coop spill, enkelt å spille sammen med venner i det tilfellet, men store spill sliter da med en dyr inngangsbillett og en ond sirkel.

Person A kjøper ikke spill X før Person B har kjøpt det, men Person B kjøper ikke før Person A har kjøpt.

Lenke til kommentar

Viss jeg overhode skal spille nok et FPS spill spillet ha en singelplayer.

Ser ingen grunn til å betale 499kr for kun en onlinedel. Må være en singelplayer der som gir meg lyst til å kjøpe det.

Hvis jeg overhodet skal spille nok et FPS spill må spillet ha en god multiplayer.

Ser ingen grunn til å betale 499kr for kun en singelplayerdel. Må være en god multiplayerdel der som gir meg lyst til å kjøpe det.

Endret av Leakim1991
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Singelplayer gir deg kanskje 10-15 timer med spilling, mens MP åpner opp for uendelig timer med spilling.

For min del så håper jeg flere utviklere (DICE) også satser kun på MP som er det folk flest spiller.

Å bruke mer enn 10-15 timer på multiplayer er for min del en sjeldenhet. For å ta de ti siste årene kan jeg omtrent telle alle slike spill på en hånd. Halo 2, et par CoD-spill, og Gears of War. MP blir for min del ganske kjapt for ensformig gameplay da det er samme tralten på hvert map. Da setter jeg mye mer pris på en god singleplayer med historie og spenningskurve som holder interessene oppe i 10-20 timer.

 

Titanfall er "no buy" for meg, altså...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Huleboer.

Mulig det ja, med internett osv.

 

Poenget er at FSP online får man kasta etter seg som F2P. Kvifor skal eg da betale dyrt for eit spill som ikkje byr på offline mode der eg kan både lære å mestre spillet samt får bryne meg på AI før eg hopper ut i fleirspiller online. Reine online-spill spiller eg ikkje mykje, men nokre onine-spill er verdt det fordi man allereie har brukt timer på å mestre spillet i singel eller co-op mode. For meg synast dette spillet som nok eit krav om å være på nett for å spille, der offline-delen er fjerna med dårlige begrunnelser. Smaker av Cliff Bleszinski iblanda EA's Sim City og ben dower MS.

Lenke til kommentar

Å bruke mer enn 10-15 timer på multiplayer er for min del en sjeldenhet. For å ta de ti siste årene kan jeg omtrent telle alle slike spill på en hånd. Halo 2, et par CoD-spill, og Gears of War. MP blir for min del ganske kjapt for ensformig gameplay da det er samme tralten på hvert map. Da setter jeg mye mer pris på en god singleplayer med historie og spenningskurve som holder interessene oppe i 10-20 timer.

 

Titanfall er "no buy" for meg, altså...

 

Deler de samme meningene her jeg også.

Spilte altfor mye multiplayer før, spesielt Halo 3, Halo Reach, Gears Of War 1, Uncharted 2, Killzone 2 og BF BC2. Nå de siste 3 årene har det blitt så si ingenting.

Gi meg heller en coop eller horde mode sammen med en grei story, da snakker vi.

 

TitanFall hadde vært et sikkert kjøp om det kunne hatt en 6-9 timers singelplayer :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...