Gå til innhold

– The Last of Us minner oss om Half-Life 2 (PS3, PS4, Windows, 3DS, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

███████▓█████▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬▓███▓╬╬╬╬╬╬╬▓╬╬▓█

████▓▓▓▓╬╬▓█████╬╬╬╬╬╬███▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█

███▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬▓██╬╬╬╬╬╬▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█

████▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█

███▓█▓███████▓▓███▓╬╬╬╬╬╬▓███████▓╬╬╬╬▓█

████████████████▓█▓╬╬╬╬╬▓▓▓▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬█

███▓▓▓▓▓▓▓╬╬▓▓▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█

████▓▓▓╬╬╬╬▓▓▓▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█

███▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█

█████▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█

█████▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██

█████▓▓▓▓▓████▓▓▓█▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██

████▓█▓▓▓▓██▓▓▓▓██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██

████▓▓███▓▓▓▓▓▓▓██▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█▓╬▓╬╬▓██

█████▓███▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓╬╬╬╬╬╬╬█▓╬╬╬╬╬▓██

█████▓▓█▓███▓▓▓████╬▓█▓▓╬╬╬▓▓█▓╬╬╬╬╬╬███

██████▓██▓███████▓╬╬╬▓▓╬▓▓██▓╬╬╬╬╬╬╬▓███

███████▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬████

███████▓▓██▓▓▓▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓████

████████▓▓▓█████▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓█████

█████████▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓██████

██████████▓▓▓█▓▓▓╬▓██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓███████

███████████▓▓█▓▓▓▓███▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓████████

██████████████▓▓▓███▓▓╬╬╬╬╬╬╬╬██████████

███████████████▓▓▓██▓▓╬╬╬╬╬╬▓███████████

Endret av GHzmaster
Lenke til kommentar

Ingen sammenligner verdens beste spill (half-life 2) med et console spill det er sikkert veldig bra men ingen våger å gjøre det

 

Det der var en ufattelig dårlig gjennomtenkt kommentar. Her snakker vi om noens meninger, ikke hva som er riktig...

Endret av Sulphuras
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje litt av atmosfæren ja men Half Life 2 var ikke så nyskapende når det kom. Det er fortsatt en fps shooter som ikke gjorde mye nytt.

 

The Last of Us er vel noe av det mest gjennomførte spillet jeg har sett. Alt fra historier, grafikk, lyd til animasjoner er så bra laget at man lever seg inni spillet som aldri før.

Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.

 

Gratulerer med dagen på forhånd!

 

Men uansett.. Følte akkurat det samme når jeg gikk gjennom prologuen tidlig idag.

Tror faktisk de små 5-10 minuttene er noe av det utroligste jeg har følt utifra et spill på lenge.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.
Gratulerer med dagen på forhånd!Men uansett.. Følte akkurat det samme når jeg gikk gjennom prologuen tidlig idag.Tror faktisk de små 5-10 minuttene er noe av det utroligste jeg har følt utifra et spill på lenge.

 

Traff meg hardt. Var vondt å se på rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.
Gratulerer med dagen på forhånd!Men uansett.. Følte akkurat det samme når jeg gikk gjennom prologuen tidlig idag.Tror faktisk de små 5-10 minuttene er noe av det utroligste jeg har følt utifra et spill på lenge.

 

Vel, jeg er 40, og har heller aldri spilt et spill som er så gjennomført troverdig. Har gitt meg alt fra tårer i øyekroken til frysninger på ryggen. Anbefales sterkt !!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...