Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Ghosts (PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Call Of Duty serien har blitt død for min del, var HC gamer av Cod4,5,6 og 7, men nå er det Battlefield som gjelder. Tror det kanskje er dette dere sikter etter, de som spilte mye CoD før har gått over til BF serien, mens de som ikke har spilt det så mye før og er nye i gamet, kjøper det nå...

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Det største hoppet blir nok at også konsollutgaven av enspillerdelen kjører med 60 bildeoppdateringer i sekundet."Er ikke 60 FPS allerede standard i COD: Black Ops på PS3?

 

COD hart kjørt 60fps på 360 fra COD2. COD3 var 30fps på PS3 utgaven i sin tid. Men etter det har det vært 60fps hele veien.

 

Så den kommentaren i artikkel var litt merkelig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
"Det største hoppet blir nok at også konsollutgaven av enspillerdelen kjører med 60 bildeoppdateringer i sekundet."Er ikke 60 FPS allerede standard i COD: Black Ops på PS3?
COD hart kjørt 60fps på 360 fra COD2. COD3 var 30fps på PS3 utgaven i sin tid. Men etter det har det vært 60fps hele veien.Så den kommentaren i artikkel var litt merkelig.

 

Stemmer. Manglet litt info der. Beklager. Har rettet det nå. :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"År etter år har serien utklasset sine egne rekorder pengemessig, og publikumet virker fortsatt å øke, men seriens anseelse i spillmiljøet har aldri vært lavere"

 

Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Virker som folk flest har funnet seg til rette med at COD er en årlig begivenhet. Serien har jo generelt sett holdt høy kvalitet. Det er jo en svært bestemt form for flerspiller, og enten liker man det eller så liker man det ikke, men jeg har vanskelig for å si at det er dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriens anseelse er nok også litt påvirket av miljøet rundt det. Jeg har kun prøvd Call of Duty på linjen én gang (jeg grisesluger i konkurranse-FPS), og jeg har aldri opplevd så mange skrikende drittunger i mitt liv. :p Mulig jeg bare hadde uflaks akkurat der, selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...