Gå til innhold

I sommer får du velge Netflix-profiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nyleg blitt Netflix-kunde, og må seie meg overraska over at det ikkje er nokon "sjå seinare"-funksjon tilgjengeleg. Per no må eg starta filmar/TV-seriar eg ynskjer å sjå seinare, sånn at eg kan gå på historikken for å finna dei igjen seinare. Dette er jo ein tungvindt løysing, og ein skulle ikkje tru det er særleg krevjande å ordne ein slik funksjon.

 

Forstår det sånn at USA allereie har hatt dette lenge, bør komme på plass for oss også snart.

Lenke til kommentar

Har nyleg blitt Netflix-kunde, og må seie meg overraska over at det ikkje er nokon "sjå seinare"-funksjon tilgjengeleg. Per no må eg starta filmar/TV-seriar eg ynskjer å sjå seinare, sånn at eg kan gå på historikken for å finna dei igjen seinare. Dette er jo ein tungvindt løysing, og ein skulle ikkje tru det er særleg krevjande å ordne ein slik funksjon.Forstår det sånn at USA allereie har hatt dette lenge, bør komme på plass for oss også snart.

 

unblock-us.com. Gir deg mange flere muligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt Netflix i 3 mnd nu, å er egentlig ikke mye igjen for meg å se, da jeg har sett mesteparten av filemen før jeg fikk netflix. Synes rett og slett at det er for lite filmer og tv serier.

Må vel vurdere vpn så jeg får den amerikanske netflix inn, da jeg hører de har utrulig mye mer innhold (noe jeg synes er rart)

Lenke til kommentar

Vil heller ha HTML5 løsningen på plass før dette. Vi har jo allerede fått vite at dette er noe de jobber med, og det blir deilig å slippe en cpu på 90 grader og vifte på 6400 rpm hver gang man bruker netflix. På grunn av dette bruker jeg kun netflix på pc eller mac når jeg skal se amerikansk, ellers går det på iPad eller Apple TV.

Lenke til kommentar

Da må kontoen i utgangspunktet være amerikansk, ikke norsk.

 

Har VPN, går heilt fint å få den amerikanske versjonen av Netflix med ein norsk konto (dette er også mogleg utan kostnad med Media Hint add-on for Chrome).

 

Eg ynskjer dog å nytte den norske versjonen, i hovudsak på grunn av undertekstar. Poenget er uansett at "sjå seinare" burde vert gjennomførbart utan problem.

Endret av PUCH
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Har VPN, går heilt fint å få den amerikanske versjonen av Netflix med ein norsk konto (dette er også mogleg utan kostnad med Media Hint add-on for Chrome).

 

Eg ynskjer dog å nytte den norske versjonen, i hovudsak på grunn av undertekstar. Poenget er uansett at "sjå seinare" burde vert gjennomførbart utan problem.

Svaret mitt var i forhold til se senere funksjonen. Har du en konto som i utgangspunktet er amerikansk vil du ha dette. Du vil fortsatt kunne bruke den norske versjonen, den bare tror du er på ferie her.

Endret av mushi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg brukte Unblock Us med en norsk konto, og fikk ikke instant queue. Sa opp abbonementet, lot det utløpe og registrerte meg på nytt mens jeg brukte Unblock Us. Da virket det som jeg var i USA, kredittkortet mitt blir belastet i USD, og nå har jeg plutselig instant queue.

Dette jeg prøvde å forklare :p

Lenke til kommentar

Siden det kom til Norge har det knapt kommet en eneste ny film eller oppdateringer så jeg er ikke særlig imponert. Er ille når man føler man har sett alt som er der inne og resten er skit

 

Enig, det er lite nytt siden norgeslansering. derfor opphevet jeg mitt abonnement. Får se om jeg gir dem litt mer penger hvis de får noe nytt inn snart.

Lenke til kommentar

Har nyleg blitt Netflix-kunde, og må seie meg overraska over at det ikkje er nokon "sjå seinare"-funksjon tilgjengeleg. Per no må eg starta filmar/TV-seriar eg ynskjer å sjå seinare, sånn at eg kan gå på historikken for å finna dei igjen seinare. Dette er jo ein tungvindt løysing, og ein skulle ikkje tru det er særleg krevjande å ordne ein slik funksjon.

 

Hæ?!?!?

 

Jeg bruker funksjonen "Add to your list", den er er jo da tilgjengelig både på nett utgaven og PS3 utgaven, da legges filmen til i en "se-senere-liste", jeg har ikke opplevde at jeg må se litt av en film først hvis den virker interessant for å se den ferdig gjennom Historikken på et senere tidspunkt. Forsøk "Add to your list" på filmen om du vil legge den til i en liste..........Om jeg skjønte spørsmålet ditt korrekt?

 

Frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...