Gå til innhold

Nokia innkaller til stor lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I god Microsoft-ånd, kopierer de Apples markedsspråk. Reinvented. Again.

 

Skulle bare mangle. Er det noe Apple er god på, så er det markedsføring.

 

Syntes forresten at det er rart hvordan en del her på forumet bruker ordet "kopiert" som om det er en negativ ting. Apple kopierer Androids menyer og WPs minimalistiske design, samtlige kopierer Apples produktideer og design osv. For oss som forbrukere, er det fantastisk at de ulike selskapene stjeler hverandres gode ideer. Gi meg en mobil som ser ut som en Sony, som har et OS med designet til WP, men friheten og mulighetene til Android, og som blir lansert med den samme magien som en iPhone. Ja til mer kopiering!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Personlig, så håper jeg at de presenterer noe som lar seg lade i avslått tilstand. Og som ikke kutter wifi når skjermspareren går på. Og dra-og-slipp musikk.

 

Jeg hater ikke Nokia eller WP8. Jeg er bare så jævlig skuffet.

Lenke til kommentar

Personlig, så håper jeg at de presenterer noe som lar seg lade i avslått tilstand. Og som ikke kutter wifi når skjermspareren går på. Og dra-og-slipp musikk.Jeg hater ikke Nokia eller WP8. Jeg er bare så jævlig skuffet.

 

Man kan laste ned ting selv om telefonen er låst. Tror det kom med portico-oppdateringen. Man kan også flytte filer fra PC til mobilen uten et ekstra program, hvis det er det du mener.

Lenke til kommentar

Reinventing? Hvor selvmotsigende er ikke det ordet? Kjent teknologi, funnet opp før, lages fortsatt. Hva har det med innovasjon å gjøre? Jeg tror jammen jeg skal finne opp bindersen på nytt og kalle meg innovativ. :p

 

Nå lurer jeg bare på hvilke gamle greier Nokia skal vise frem på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I god Microsoft-ånd, kopierer de Apples markedsspråk. Reinvented. Again.

 

Forskjellen er at Nokia faktisk forandrer noe. Apple bare vrir og vrenger på noe som eksisterer. Flaut.

 

 

 

Personlig, så håper jeg at de presenterer noe som lar seg lade i avslått tilstand. Og som ikke kutter wifi når skjermspareren går på. Og dra-og-slipp musikk.

 

Jeg hater ikke Nokia eller WP8. Jeg er bare så jævlig skuffet.

 

Ikke kutter WI-FI når skjermspareren er på, og ikke er det noe problem å "dra og slippe" musikk, såvel som med alle andre filer. Hvorfor en mobil jeg alltid har på skal være avslått når jeg lader er for meg en gåte.

 

Enten troller du, ellers så følger du rett og slett ikke med i timen. Jeg er bare så jævlig skuffet (over deg, og alle andre som på død og liv skal kommentere ting de overhodet ikke har peiling på).

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Reinventing? Hvor selvmotsigende er ikke det ordet? Kjent teknologi, funnet opp før, lages fortsatt. Hva har det med innovasjon å gjøre? Jeg tror jammen jeg skal finne opp bindersen på nytt og kalle meg innovativ. :p

 

Nå lurer jeg bare på hvilke gamle greier Nokia skal vise frem på nytt.

 

Hmmm...tror det er ett eller annet du ikke forstår. Om du finner opp bindersen på nytt, så har du ikke gjort noe mer enn å kopiere. Det Nokia gjør her har enn så lenge aldri blitt gjort i en mobiltelefon, og det kan kalles innovativt. Å gjenoppfinne noe er å ta noe som allerede finnes, men du gjør det vesentlig bedre.

 

De bruker ikke ordet feil, og du er ikke morsom, selv om du selvsagt forsøker å være det på Nokias bekostning. Og visst du ønsker å vise oss et produkt som allerede har det Nokia er i ferd med å presentere (rent bortsett fra 808, for den har faktisk ikke OIS baket inn) så værsågod. "Make my day" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

 

Forskjellen er at Nokia faktisk forandrer noe. Apple bare vrir og vrenger på noe som eksisterer. Flaut.

 

 

 

 

 

Ikke kutter WI-FI når skjermspareren er på, og ikke er det noe problem å "dra og slippe" musikk, såvel som med alle andre filer. Hvorfor en mobil jeg alltid har på skal være avslått når jeg lader er for meg en gåte.

 

Enten troller du, ellers så følger du rett og slett ikke med i timen. Jeg er bare så jævlig skuffet (over deg, og alle andre som på død og liv skal kommentere ting de overhodet ikke har peiling på).

 

Jeg troller ikke. Da jeg la 2400 kroner på bordet for min tredje (!) WP8-telefon og den feilet på helt banale ting, da var det over og ut for meg etter åtte dager. Lista over fuck-ups er lengre, men det er ingen vits i å presentere den her.

 

Jeg nøyer meg med å presisere at det er fullt mulig å dra over musikkfiler, men da er de ikke spillbare. I stedet måtte jeg bruke jallaware som 1) ikke klarte å legge over alle filene, 2) parterte album og 3) genrerte over 300 MiB (!) med diverse ikke-synlige filer.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Personlig, så håper jeg at de presenterer noe som lar seg lade i avslått tilstand. Og som ikke kutter wifi når skjermspareren går på. Og dra-og-slipp musikk.Jeg hater ikke Nokia eller WP8. Jeg er bare så jævlig skuffet.

 

Hadde du vært litt mindre idiot hadde du kanskje funnet en måte å la wifi være på med skjermspareren på, som alle andre med windows phone har klart før deg.

 

Hvis du allikevel vil ha det inn med teskje:

Innstillinger -> WI-FI -> Avansert -> Behold Wi-fi på når skjermen blir tidsavbrutt.

 

Verre er det ikke :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

 

Hadde du vært litt mindre idiot hadde du kanskje funnet en måte å la wifi være på med skjermspareren på, som alle andre med windows phone har klart før deg.

 

Hvis du allikevel vil ha det inn med teskje:

Innstillinger -> WI-FI -> Avansert -> Behold Wi-fi på når skjermen blir tidsavbrutt.

 

Verre er det ikke :)

 

Fint. Har du en fiks på musikk-problemet mitt også? Med tanke på alle selvutnevnte W8-eksperter som frekventerer dette forumet bør jeg vel forvente en fiks innen fem minutter. Sarkastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Du kan ikke kjøpe en low-end WP8 telefon, ikke gidde å sette deg inn i den og så trolle alle artiklene om WP8, mia_tuk.

Ang. musikk har jeg aldri prøvd å *dra* filene, men har ingen problemer med å velge hvilke filer som skal overføres.

La meg få stille spørsmålet på en konstruktiv måte: Jeg har forstått det slik at implemnteringen av WP8 er ganske rigid, og at funksjonalitet er ganske lik uansett om vi snakker low end eller high end. Eller?

 

Dra og slipp er no problem, mem for at musikkspileren skal finne musikken må du bruke et eget program for overføringen. Det det programmet jeg slet med, ikke telefonen.

 

Igjen et konstruktivt spørsmål: hvilken WP8 telefon må jeg kjøpe for at jeg skal kunne ta med meg 4800 musikkfiler (42 GiB) på tur? Jeg ER fortsatt litt fascinert av WP8.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

 

La meg få stille spørsmålet på en konstruktiv måte: Jeg har forstått det slik at implemnteringen av WP8 er ganske rigid, og at funksjonalitet er ganske lik uansett om vi snakker low end eller high end. Eller?

 

Dra og slipp er no problem, mem for at musikkspileren skal finne musikken må du bruke et eget program for overføringen. Det det programmet jeg slet med, ikke telefonen.

 

Igjen et konstruktivt spørsmål: hvilken WP8 telefon må jeg kjøpe for at jeg skal kunne ta med meg 4800 musikkfiler (42 GiB) på tur? Jeg ER fortsatt litt fascinert av WP8.

 

Ativ S har støtte for minnekort hvertfall :). Skal teste dra og slipp nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Igjen et konstruktivt spørsmål: hvilken WP8 telefon må jeg kjøpe for at jeg skal kunne ta med meg 4800 musikkfiler (42 GiB) på tur? Jeg ER fortsatt litt fascinert av WP8

 

Kjøp deg Nokia 820 , den har plass til minnekort på 64.gb

Takk for svar. Den har sikkert plass nok, men klarer den å adminstrere så mye musikk, og uten å partere albumene?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...