Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Note 8.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lars-jorgen-2.280x157!.jpg

 

Det går vel an å bruke handsfree? ;)

 

Om noen få år tror jeg man kan ringe med nesten alle nettfjøler og få vil se seg tilbake til tiden uten ringemulighet. Uten at jeg tror salget av lommevennlige nettfjøler/telefoner vil stoppe. Jeg tror heller det blir vanlig med tvillingsim, synkronisering av enhetene og at man tar med seg den dingsen som passer for anledningen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Så et nytt nettbrett til 4.700 kr er altså bedre enn et til 2.400 som kom et år siden? Wow, nå fikk jeg bakoversveis altså. Colour me surprised!!!

Lenke til kommentar
Ville fortsatt valgt iPad mini. Penere, bedre opplevd kvalitet, mye mer raffinert, lekkert og brukervennlig OS, flere apps som er laget for tablet...Angrer ikke et sekund på mitt kjøp av iPad mini.
Jeg ville fortsatt valgt Samsung S4 foran iphone 6. penere, bedre opplevd kvalitet, mye mer raffinert, lekkert og brukervennlig OS, flere apps som er laget for mobil...Angrer ikke et sekund på mitt kjøp av Samsung wave.

 

Ja spesielt siden det ikke finnes noe Iphone 6, så det var nok et enkelt valg ja.

Lenke til kommentar
Ville fortsatt valgt iPad mini. Penere, bedre opplevd kvalitet, mye mer raffinert, lekkert og brukervennlig OS, flere apps som er laget for tablet...Angrer ikke et sekund på mitt kjøp av iPad mini.
Du har ingenting objektivt å komme med?

 

Det var ikke nødvendigvis meningen heller? Kanskje burde jeg satt et "jeg" foran første setning, men regner nesten med folk forstod at det var min mening.

Dessuten er det objektivt at iPad'en er laget av flottere materialer. Den har kanskje ikke quad-core prosessor eller like høyoppløst skjerm, men hva betyr det når brukeropplevelsen fortsatt er super?

 

Og @janguke: iPhone 6 er ikke i nærheten av lansert ennå, og jeg vedder sokkene mine på at du ikke har prøvd iOS 7 heller. Som sagt; personlige meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ville fortsatt valgt iPad mini. Penere, bedre opplevd kvalitet, mye mer raffinert, lekkert og brukervennlig OS, flere apps som er laget for tablet...Angrer ikke et sekund på mitt kjøp av iPad mini.
Du har ingenting objektivt å komme med?
Det var ikke nødvendigvis meningen heller? Kanskje burde jeg satt et "jeg" foran første setning, men regner nesten med folk forstod at det var min mening.Dessuten er det objektivt at iPad'en er laget av flottere materialer. Den har kanskje ikke quad-core prosessor eller like høyoppløst skjerm, men hva betyr det når brukeropplevelsen fortsatt er super?Og @janguke: iPhone 6 er ikke i nærheten av lansert ennå, og jeg vedder sokkene mine på at du ikke har prøvd iOS 7 heller. Som sagt; personlige meninger.

 

Jeg beklager at jeg ikke formulerte meg godt nok. Jeg kom tilbake fra fremtiden for skrive hva jeg ville valgt og fremtiden jeg kom fra er det allerede iphone 6 i salg. For å ikke avsløre for mye om fremtiden og potensielt ødelegge rom-tid-universet velger jeg å avslutte dette innlegget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Samsung Galaxy Note 8 gruser Apple iPad Mini"

 

Huh? Ser ingen ting i artikkelen som rettferdiggjør den tabloidoverskriften.

For øvrig virker artikkelen uvanlig dårlig strukturert, og virker mest som et pliktløp på tomgang, med oppramsing av det samme gamle som man har kunnet lese om ethvert Samsung-nettbrett de siste par årene. Er det en sommervikar som har stjålet signaturen til Kvalheim, eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ville fortsatt valgt iPad mini. Penere, bedre opplevd kvalitet, mye mer raffinert, lekkert og brukervennlig OS, flere apps som er laget for tablet...Angrer ikke et sekund på mitt kjøp av iPad mini.
Du har ingenting objektivt å komme med?
Det var ikke nødvendigvis meningen heller? Kanskje burde jeg satt et "jeg" foran første setning, men regner nesten med folk forstod at det var min mening.Dessuten er det objektivt at iPad'en er laget av flottere materialer. Den har kanskje ikke quad-core prosessor eller like høyoppløst skjerm, men hva betyr det når brukeropplevelsen fortsatt er super?Og @janguke: iPhone 6 er ikke i nærheten av lansert ennå, og jeg vedder sokkene mine på at du ikke har prøvd iOS 7 heller. Som sagt; personlige meninger.
Jeg beklager at jeg ikke formulerte meg godt nok. Jeg kom tilbake fra fremtiden for skrive hva jeg ville valgt og fremtiden jeg kom fra er det allerede iphone 6 i salg. For å ikke avsløre for mye om fremtiden og potensielt ødelegge rom-tid-universet velger jeg å avslutte dette innlegget.

 

Ok..

Lenke til kommentar

Overskriften her er jo bare teit.. Det er ikke mange områder taben er bedre enn iPad mini.. Ipaden gir bedre kvalitetsfølelse, pga metall og ikke plast, den her bedre os, android er bare et rot.. Den har bedre kamera, den ser finere ut, den tåler sansynligvis også mer.

 

Det eneste denne samsungen gir er følelsen av å holde ei leke for barn. Det er mulig den er raskere, men hallo! iPaden er mer enn rask nok til alt normale folk bruker et nettbrett til.

 

Det er ikke vanskelig å forstå at den som skrev artikkelen er apple hater :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessuten er det objektivt at iPad'en er laget av flottere materialer. Den har kanskje ikke quad-core prosessor eller like høyoppløst skjerm, men hva betyr det når brukeropplevelsen fortsatt er super?

Du mener bortsett fra at den ENE tingen folk klager på er at iPad mini har dårlig skjermoppløsning? Hva man syns er fint materilae er subjektivt, at den er laget av et annet material er objektivt. Brukeropplevelse er også subjektivt, personlig syns jeg min Note 2 gir bedre brukeropplevelse enn iPad mini, selv om jeg sitter i sofaen.

 

Dog, jeg kan ikke fordra 8'' tablets, for meg er de det bortkasta mellomleddet mellom 7'' jeg kan få i lomma og 10'' jeg kan se film på.

Endret av Battaman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne er jo toalt overlegen ipad mini, og at noen påstår noe annet er jo litt merkelig. At noen har behov for å bekrefte sitt (bom)kjøp, er vel naturlig, men da burde dere kanskje si hva som er bedre på ipadden? Å si at den totale brukeropplevelsen er bedre, kjøper jeg rett og slett ikke. Det er en subjektiv mening som dere neppe er kvalifiserte til å i det hele tatt å uttale dere om, ettersom ingen av dere har prøvd dette nettbrettet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...