Gå til innhold

Full konflikt mellom Duke Nukem Forever-utviklerne (Mac, PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahhahaa så jævla bra. Gearbox er det værste som har skjedd spillindustrien. Makan til mediocre møkk de spyr ut, og med Duke Nukem Forever og Aliens CM så viste de virkelig hva de egentlig er: Pengegriske horer som ikke bryr seg om gamere i det hele tatt. Randy Pitchfork er en skam for industrien. Makan til grisk løgner

Lenke til kommentar

Begynner å få en vond smak i munnen av Gearbox, til tross for at jeg liker Brothers in Arms og Borderlands-spillene.

 

Hva var egentlig så bra med Brothers in arms? mediocre shooter med dårlig A.I hvor du hadde to måter å drepe fienden på: enten skyte han direkte eller flanke han slik spillet ville.

Borderlands fant jeg for random og kjedelig: Loote en bazooka fra en liten padde? lol

Lenke til kommentar

Gearbox har hatt en del blundere i det siste, skal ikke skryte av 3DRealms heller dog, men at Gearbox sier dems rykte ble ødelagt? Det kan dem skylde seg selv for.

 

Sant. Er 3D Realm som fucket opp utgivelsen. Men at grådige Gearbox ville selge på fansen bekostning var enda mer kvalmende.

Visste du at hovedgrunnen til at Duke Nukem 3d ikke kom ut av 3D Realms var pga. at mange i teamet ble hektet på World Of Warcraft?

Men mer respekt til 3D realms som ikke ville gi ut et produkt som var uspillbart

Lenke til kommentar

Hahhahaa så jævla bra. Gearbox er det værste som har skjedd spillindustrien. Makan til mediocre møkk de spyr ut, og med Duke Nukem Forever og Aliens CM så viste de virkelig hva de egentlig er: Pengegriske horer som ikke bryr seg om gamere i det hele tatt. Randy Pitchfork er en skam for industrien. Makan til grisk løgner

 

For en gangs skyld er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...