Gå til innhold

- iPhone kan få kjempeskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem f*** bryr seg om iphone mer?

 

Litt enig med deg her. Føler iPhone har stått på stedet hvil siden iPhone 1. gen...

 

EDIT: MEN! det kan bli spennende å se hva iOS 7 har å by på. Men er redd det er for lite, for sent... Blir spennende å teste det iallefall.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

På tide at Apple innser at iPhone er for liten.

Jeg ville ikke hatt en så liten telefon som iPhone, nå som jeg er vant til en SGS2 og min nye: Xperia Z.

 

iPhone er sikkert passe størrelse for folk (jenter) med små hender, og folk som ikke surfer så mye som jeg gjør.

 

Men salgstallene til konkurrerende telefoner beviser at det finnes et marked som Apple går glipp av pga. sin stahet.

Jeg tror det finnes mange som kunne tenke seg en iPhone, men velger Samsung fordi de må ha stor skjerm.

Jeg personlig foretrekker valgfriheten i Android, og ville neppe valgt iPhone uansett størrelse. Men jeg kan ikke snakke for resten av markedet.

 

Apple lager MacBook og iPod i flere størrelser. Selv iPad finnes i "mini"-utgave nå.

Kanskje på tide med mer valgfrihet når det gjelder skjermen på iPhone, også?

Da kan folk med små hender og små lommer fortsatt kjøpe den lille, og så finnes det en større utgave for oss andre.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

På tide at Apple innser at iPhone er for liten.

Jeg ville ikke hatt en så liten telefon som iPhone, nå som jeg er vant til en SGS2 og min nye: Xperia Z.

 

iPhone er sikkert passe størrelse for folk (jenter) med små hender, og folk som ikke surfer så mye som jeg gjør.

 

Jeg surfer og bruker telefonen mye, både i forbindelse med jobb og privat, og størrelsen på iPhone 5 er for meg perfekt. Jeg forstår at den kan bli for liten for enkelte, men for meg og for mange andre er den akkurat passe stor. Det blir for dumt å si at størrelsen passer for jenter.

 

 

Men salgstallene til konkurrerende telefoner beviser at det finnes et marked som Apple går glipp av pga. sin stahet.

 

Apple har, tro det eller ei, aldri vært opptatt av å dekke alt av merkelige behov dagens kunder har. De vil heller ha én (i deres øyne) perfekt modell enn ti-tjue halvperfekte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Hvis de kan komme med en 4,7" skjerm, og nye iOS blir like bra som det ser ut som, så skal jeg seriøst vurdere ny iPhone som neste telefon..

Lenke til kommentar

Så du kaller over 50% av markedet merkelige og personer med merkelige behov? Det var et merkelig utsagn.

 

Jeg har egentlig ganske små hender og fingre generelt. Jeg hadde en telefon på 3.2" før og den var alt for liten. Har testen min brors iPhone på 3.5" og det er også alt for lite. Du kan ikke surfe på nett og manøvrere behagelig på en så liten skjerm. Å trykke på lenker er et mareritt da man må zoome som en gal mann for å treffe riktig.

 

Jeg syns 4.8" på SGS3 er for stort og vil heller ha en telefon som har mindre skall, men med 4.4-4.5" skjerm. Helst en firkantet telefon med skjerm helt ut til kantene. Alle knapper som ikke er en del av skjermen på skjermsiden av telefonen skal droppes. De trengs ikke lenger da man har ting som "PIE" menyen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Apple har, tro det eller ei, aldri vært opptatt av å dekke alt av merkelige behov dagens kunder har. De vil heller ha én (i deres øyne) perfekt modell enn ti-tjue halvperfekte.

 

At det finnes ett "perfekt produkt" har tro det eller ei blitt motbevist for mange tiår siden, det er i de fleste tilfeller bedre å dele det inn i noen grupper, fordi folk også gjerne er i store grupper med forskjellige behov.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...