Gå til innhold

Mirror's Edge 2 blir åpen verden-spill (PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan tollerere litt hand to hand slåssing, men er også enig at det er fett å rømme. Håper i allefall at vi slipper våpen, våpen sekvensene i mirrors edge 1 var jo helt forferdelige. Håper også at spillet blir skikkelig åpent, det som irriterte meg mest med Mirrors edge 1 var at alle de første verdnene var skikkelig oppe og la tilrette for litt god parkour. Men I de siste levlene var man så mye stengt inne, følte jeg brukte altfor mye tid i ventilasjonsanlegg.

Lenke til kommentar
Han sier også at hovedpersonen Faith blir litt flinkere til å slåss denne gangen, og at hun ikke vil bruke like mye tid på å rømme fra overlegne styrker. Samtidig lover han at kampsituasjonene ikke vil ta overhånd.
Godt gjort å misforstå problemet med forgjengeren totalt!

Merkelig vei og trekke denne sjangeren! Men jeg husker jo fra 1'ern at jeg valgte å blant annet ikke bruke våpen, pluss at på "hard" så var det jo lagt opp til at å rømme var pretty much eneste utvei. Håper de i det minste fortsetter denne trenden!

 

Men Mirrors Edge i open world må jo være konge! Et av de jeg gleder meg mest til dette ;)

Endret av mbergersen
Lenke til kommentar

Tja, Batman: Arkham City fikk det til på en god måte. En åpen verden, men med litt mer lukkede oppdrag. Blir interessant å se om det er snakk om en "levende" verden, eller bare tomme hustak i alle retninger, og hvordan det spiller inn på gameplayet. Kan man f.eks. gjemme seg blant andre mennesker, slik som i Assassin's Creed, osv. Blir spennende med gameplay-trailer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

PS4, bro.

FPS er totalt uakseptabelt å spille med gamepad, det blir som å bruke skrutrekker for å slå inn gjerdestolper.

 

Uaktuelt så lenge det bare slippes på Origin

Alt av EA-spill er låst til Origin på PC. Jeg ser ikke egentlig hva som gjør det så voldsomt mye verre enn Steamworks på den prinsipielle siden, men jeg er enig i at det hadde vært greit å kun måtte forholde seg til en DRM-klient.

Lenke til kommentar
PS4, bro.
FPS er totalt uakseptabelt å spille med gamepad, det blir som å bruke skrutrekker for å slå inn gjerdestolper.

I Mirrors Edge 1 føltes det mere naturlig å spille med gamepad, helt til man fikk et våpen i handa. Jeg vil faktisk påstå at freerunning-/parkour-delene var best med en pad.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Han sier også at hovedpersonen Faith blir litt flinkere til å slåss denne gangen, og at hun ikke vil bruke like mye tid på å rømme fra overlegne styrker. Samtidig lover han at kampsituasjonene ikke vil ta overhånd.

 

Og deeeer sank forhåptningene mine ganske kraftig... Begynte nylig å spille gjennom Mirror's Edge på nytt, og er det èn ting som ødelegger det spillet for meg så er det all combaten. Knapt et sekund går uten at du blir jakta på av et helikopter som skyter på deg, og det ødelegger hele spillet etter min mening. Jeg vil bare løpe, hoppe og sprette på taket av skyskrapere, og bruke så lang tid som jeg ønsker. Jeg vil ikke løpe gjennom hele spillet så fort som mulig, for å unngå å bli skutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...