Gå til innhold

Neste iPhone kan få gigantskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med aldri større skjerm, og uthenging av de som lagde mobiler med store skjermer? :p

 

Man kan være bastand en periode så innser man senere kanskje det som ble sagt for 4-5 år siden ikke var så lurt allikevel. Det kan være mange årsaker til at man endrer mening. For at en bedrift skal overleve så kommer de til et punkt hvor de må føye seg etter hva forbrukerne ønsker. Jeg kan huske når mobiltelefonen begynte å komme til det norske markedet så sa jeg, "jeg skal aldri ha mobiltelefon". Hvor mange mobiltelefoner jeg har hatt siden min første i 1994, husker jeg ikke lenger, men det er svært mange. Jeg sa når Facebook kom, "bare vås, gidder ikke være med på det." Jeg har Facebook konto i dag. Du forstår sikkert poenget. Når man sier noe, også om man sier aldri, så er det lov å endre mening i etterkant.

Helt til slutt, jeg er ikke fan av noe slag, hverken applefan eller androidfan. Jeg har et produkt som tilfredsstiller min krav og jeg gir blanke fa.... i hvem som har laget produktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...