Gå til innhold

Hva er dette, Sony?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du lever opp til nick'et ditt hvert fall. No offence. :)
Er du ikke kanskje en smule enig? Ikke mye forskjell på størrelsen... Mange nettbrett meg 3G/4G har mulighet for å bruke det som telefon etter root, noe som jeg gjør uansett hva jeg har av Android...

 

Jeg mener det er en ganske vesentlig forskjell og det er rammebredden. Av en eller annen grunn skal alle fabrikanter ha en 2cm ramme langs kanten av 7" nettbrett. Det gjør dem unødvendig store og ukomfortable å holde i en hånd (kan ikke få fingrene ordentlig rundt begge sidene av brettet).

Anser 6.5" mobil som den perfekte størrelsen for mitt bruk. Liten nok til å få ned i en relativ trang dongeribukselomme og stor nok til å bruke til komfortabel surfing og epost/kalender.

Lenke til kommentar

 

Er du ikke kanskje en smule enig? Ikke mye forskjell på størrelsen... Mange nettbrett meg 3G/4G har mulighet for å bruke det som telefon etter root, noe som jeg gjør uansett hva jeg har av Android...

 

Som Asmodae er inne på over her, så blir det feil å sammenligne slik som du gjør. Ikke finnes det heller noe syv tommers nettbrett å sammenligne med da den største utviklingen skjer på smarttelefonene. Hvis dette fortsetter så er det ikke lenge til det finnes lommevennlige (?) 7" telefoner. :) Da snakker vi.

Lenke til kommentar

Kan ikke vente med å se hvordan den blir :)

Har pr dags dato Samsung Note 2 og har hatt Note 1 også. Men vet ikke om neste blir en Note 3 eller Sony sin konkurrent til Samsung Note :)

 

En ting er sikkert og det er at noe mindre mobil en Note er uaktuelt så lenge den holder seg i sånn ca samme størrelse eller mer :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...