Gå til innhold

Microsoft: Vi har et produkt for de uten Internett, det heter Xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpløst... Det er jo et annet alternativ også, å gå over til playstation? Mulig det blir sånn hos meg, går jo ikke an å ta med xbone til hytta eller båten, eller andre steder man ikke har nett. Dessuten er jeg ikke så stor fan av at gedigne konsern har full kontroll over hva jeg driver med, hva jeg spiller, når jeg spiller det, eller om man driver med andre ting i stuen og hvem som er der (med always-on kinect som hele tiden følger med og tar notater for å sende til overvåkningspolitiet om noen onanerer for mye, eller spiser for mye ostepop eller snakker nedlatende om konsollen).

 

Tviler meget sterkt på at nettilgangen er bare for "oppdateringer".. Hvorfor det i alle dager skal ha bruk for det hver dag er meg en gåte.

 

Noen som vet om det fortsatt kommer til å gis ut spill til x360 når den nye kommer? Eller går den rett i glemmeboken for de seriøse utviklerne straks XBONE kommer?

 

Det er det eneste som betyr noe, jeg bruker xbox til å spille spill på, har bluray spiller og en media-pc (med sikkert bedre hardware enn XBONE) for å se film, høre musikk, og spille spill på, osv på.

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Dette blir for arrogant, selv for meg. Herrejebus, er det mulig? Skulle nesten trodd dette var folk plantet av Nintendo/Sony utelukkende for å drive Xbox rett i dass.

 

På den andre side passer dette perfekt med hvordan de interne forhold ryktes å være der på huset siden Steve "Flying Chairs" Ballmer tok over skuta (ja, jeg bruker Win. Kjøpt og betalt for egne penger siden Win2k kom ut)

Lenke til kommentar

Jeg har tilgang til internett hele tiden, men for meg er egentlig dette bare mest en prinsippsak. Så det blir nok Sony meg meg også, hvis jeg overhodet kjøper en konsoll.

 

Samme her... Så har vi jo dette griseriet de har innført med brukte spill også... Vi synes det er greit å kjøpe brukte spill.. har hatt mange av dem...

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å satse på Xbox ved neste korsvei, men alt i alt så blir jeg mer og mer skeptisk...

Lenke til kommentar
Den største feilen er å ikke gjøre boksen bakover kompatibel når det gjelder spill.
du har jo fortsatt den gamle konsollen da... ?!

 

Joda, men om jeg skal ha begge 2, krever det en ekstra HDMI plass på surround forsterkeren. Har endel andre komponenter og alle krever sitt. Dessuten tar jo Xboksene plass de og.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...