Gå til innhold

Wii U får nye spill med Mario og Donkey Kong (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii U har vel ikke akkurat vært noen suksess, må jo hoste opp ørtende utgave av de gamle klassikerne for å prøve å snu skuta...AtW

 

Synes den nåværende filosofien til Nintendo er helt fin. De har skjønt at de som spilte konsollene deres som barn nå har blitt voksne og ønsker å velte seg i litt nostalgi. I tillegg har mange av de som spilte på NES og SNES blitt voksne, med egne unger som de ønsker å dele barndommens spillopplevelser med.

 

Og med tanke på hvor mye innovasjon og nyskapning Nintendo har stått for gjennom årenes løp så synes jeg de skal få lov til å tråkke opp litt gammel mark. Spillene er jo fortsatt gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig godt fornøyd med Nintendos avsløringer, men noen ting tar jeg meg selv i å reagere negativt på. Det nye mario-spillet ser flott og moro ut det altså, men det jeg føler mangler er storslagenheten som gjorde Galaxy så bra i mine øyne. Dette nye spillet virker ikke som et passende spill for WiiU, det hadde kanskje "passet" bedre på 3DS. Blir nok et flott spill, men jeg merker jeg hater den kattegreia...

 

Og når de skrøt av pelsen til DK måtte jeg le litt, synes ikke det er noe å skryte av når pelsen til Fox i Starfox Adventures på noe så gammelt som Gamecube så minst like grei ut;)

Endret av Metrolf
Lenke til kommentar

Hmm noe skeptisk til SM3DW, men hvis det ikke minner for mye om NSB-serien skal jeg kanskje gi det en sjanse. Hadde foretrukket en skikkelig oppfølger til SM64 eller Sunshine.

Du glemmer at NSB er i 2D, men SM3DW blir en blanding av 2D og 3D (som i Super Mario 3D Land på 3DS.) Jeg gleder meg, men håper virkelig vi slipper å tråle gjennom brettene for å finne flere skjulte mynter for å få lov til å åpne neste verden. Kom aldri gjennom SM3Land fordi jeg ikke gadd gå tilbake til gamle brett og lete etter flere hemmelige mynter, bare så jeg kunne få lov å åpne den siste verdenen. :(

 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...